Ny på body – Min Journal!

Home Forums Dagböcker Ny på body – Min Journal!

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #48267
    #117620

    Tjena alla body medlemmar!

    Är ny här på body men har bloggat på annan ort förr och tänkte att denna portal skulle vara bättre eftersom kunniga människor finns här och det är bara ett jävla skönt ställe att hänga på!
    Jag har inga direkta stats att visa och skryta med då jag inte tränat speciellt länge och seriöst. Men här är några!

    Marklyft:170×1
    Hantelpress:40×5
    Benböj:110×6

    Är 19 år, 176 cm lång och väger för tillfället runt 75 goa KG.

    Jag skall redovisa mina pass, matbilder,någon video och lite annat smått och gott!

    Fokus just nu ligger på en DEFF som kommer att pågå från idag 1a Juni till den 6e Juli är det tänkt.
    Tanken är alltså att försöka hålla denna muskelmassa så bra det går och försöka göra ökningar men det är inte prio 1.

    Här kommer en bild som jag vill försöka se ut som om ett par veckor:
    [img=http://aouti.myshowroom.se/files/2012/04/tja.jpg]Notera att detta var för 1,5 år sedan, har ökat en hel del mer i muskelmassa så hoppas att jag skall vara lite större denna gång.

    Jag hoppas ni skall trivas!peace!

    #117621

    Kan väl börja med att säga att jag varit sjuk sen i tisdags och inte besökt gymmet sen förra fredagen, 1 vecka sedan:(. Känns som en evighet, men ska väl försöka pallra mig dit imorgon, man inser också att jobbet faktiskt är okej när man är sjuk! :emo-thumb
    Idag tänkte jag gå en lättare promenad bara för att komma ut och känna på att andas ren luft igen haha!
    Imorgon kör jag nog på ett lättare bröst/triceps/biceps pass, kommer bli väldigt låg intensivt och hoppas att kroppen ger bra respons efter några dagars sjukdom. :)

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.