offseason tränings år med terror

Home Forums Dagböcker offseason tränings år med terror

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 115 total)
  • Author
    Posts
  • #66150
    #468847

    Aight kanske på tiden att starta nytt igen då.
    Tänker som namnet på tråden säger ta ett år ifrån byggar scenen dels för att jag är besviken på förra årets stasningar…3a, 2ggr….besvikelse, besvikelse, besvikelse, dels för att jag vill växa till mig lite till och få ordning på övriga livet.

    Tränar som en galning och älskar fortfarande allt som bodybuildning är, finns ingen mer givande sport.

    Är avundsjuk på alla som ska tävla i år och har satt igång dietandet…jag vill med:(

    #468848

    Trea är ju bättre än sist, tänk positivt! Ska bli kul att följa. Själv har man sommaren på sig att äta tills deffen i höst….

    #468849

    BIG MAN! Kul att du är tillbaka med journal, var ju ett tag sedan man såg något av dig här. Denna kommer att följas garanterat. Kör hårt och peppa. MVH cesse :emo-thumb

    #468850

    Hoppas allt är bra dig Andreaz. Länge sen man hörde något av dig här på body.
    Fortsätt Kötta nu så tar du första platsen next time on stage !

    #468851
    biffen669 wrote:
    Trea är ju bättre än sist, tänk positivt! Ska bli kul att följa. Själv har man sommaren på sig att äta tills deffen i höst….

    Mm fast jag blev ju 3a på båda tävlingarna jag genomförde förra året och det duger inte men nu är det förgånget, nya tag, nästa gång ska jag ta mig fan inte bli 3a:evil:

    Steppen1983 wrote:
    BIG MAN! Kul att du är tillbaka med journal, var ju ett tag sedan man såg något av dig här. Denna kommer att följas garanterat. Kör hårt och peppa. MVH cesse :emo-thumb

    japp jag har varit igång hela tiden men blev lite lack efter förra årets fuckups så jag kände inte för att skriva nåt, men nu ska jag försöka igen.

    Dennis Johansson wrote:
    Hoppas allt är bra dig Andreaz. Länge sen man hörde något av dig här på body.
    Fortsätt Kötta nu så tar du första platsen next time on stage !

    tack bro, ju då det är bra här fixat nytt jobb och tränar på som vanligt, varit med om lite shit som försört lite (tror några vet vad jag syftar på) men i övrigt är det lugnt.
    Ser fram emot att få stå på scenen igen och nästa gång förhoppningsvis som vinnare.

    Kul att vara här igen uppdateringar kommer, vilodag igår efter att ha kört 7dagar i sträck så var jag rätt sliten ikväll blir det SQUATS!!!!![/b]

    #468852

    Är det Exhale som gäller eller har du hittat något nytt gym som du kör på nu?

    #468853
    hagsdoom wrote:
    Är det Exhale som gäller eller har du hittat något nytt gym som du kör på nu?

    har bytt gym tröttnade på exhale och att man inte fick köra ifred där.

    BEN MASAKER[/b]

    SQUATS
    2X10/60KG
    1X10/100KG
    1X8/140KG
    1X6/160KG
    1X6/140KG
    1X12/100KG
    1X20/60KG

    FRONTSQUAT
    3X8/60KG

    BENSPARK
    3X12/CA90KG (TROR JAG)

    ENBEN BENSPARK MSKN
    1X10/40KG
    3X10/60KG

    RAKAMARKLYFT
    6X12/50KG

    ett av de bästa ben passen jag genomlevt:up:

    #468854

    Så otroligt skojj att du börjar skriva igen, gillade verkligen din förra journal:)

    #468855
    Andreas Terzis wrote:
    har bytt gym tröttnade på exhale och att man inte fick köra ifred där.

    BEN MASAKER[/b]

    SQUATS
    2X10/60KG
    1X10/100KG
    1X8/140KG
    1X6/160KG
    1X6/140KG
    1X12/100KG
    1X20/60KG

    FRONTSQUAT
    3X8/60KG

    BENSPARK
    3X12/CA90KG (TROR JAG)

    ENBEN BENSPARK MSKN
    1X10/40KG
    3X10/60KG

    RAKAMARKLYFT
    6X12/50KG

    ett av de bästa ben passen jag genomlevt:up:

    Vart det inga pressar eller hacklift? Känner jag han du körde med idag väl så kör han alltid alltid dem…

    :)

    #468856

    Härligt att du börjar skriva igen, keep it hardcore!

    #468857
    fredrik92a wrote:
    Så otroligt skojj att du börjar skriva igen, gillade verkligen din förra journal:)

    Trevligt att höra:) ska försöka köra med samma stil som sist med bilder och hela köret.

    Parivash wrote:
    Vart det inga pressar eller hacklift? Känner jag han du körde med idag väl så kör han alltid alltid dem…

    :)

    Oj fan missade skriva det men ju det blev hacksquats med 4×10/50kg
    riktigt grymt pass…känns i benen idag :up:

    faogel wrote:
    Härligt att du börjar skriva igen, keep it hardcore!

    alltid finns inget annat sätt för mig
    .

    Känns rigtigt kul att vara tillbax här igen.

    #468858
    fetto 2010[/b]

    mosade på armarna igår svettigt som fan, kändes som man duschat med kläderna på..

    Formen i dagsläget är fläskig som en säl, inte mycket att hurra för 😮

    #468859

    kul att du är tillbaka. det är bara slita vidare trea två gånger jag vet hur det känns.men man blir bara mer taggad:emo-thumb

    #468860
    Älgen wrote:
    kul att du är tillbaka. det är bara slita vidare trea två gånger jag vet hur det känns.men man blir bara mer taggad:emo-thumb

    Tja! ju fan det är kul att vara tillbax :)
    Ja det var lite små surt att bli trea två gånger i rad men jag ska inte klaga hade skit roligt på tävlingarna och nu är jag taggad att göra en comeback 2011 om allt går som jag vill.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 115 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.