Team Robinforlife

Home Forums Dagböcker Team Robinforlife

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 41 total)
  • Author
    Posts
  • #368660

    Om ni kikar in här tänkte jag förklara vad Team Robinforlife är.
    Det är ett par tävlingsinriktade killar/tjejer som jag har lyckan/äran att coacha. Det är inget officiellt tävlingsteam så vi tävlar inte under namnet utan helt enkelt så att min Youtubekanal hetat så i flera år och vi spinner därför vidare på det eftersom den är ganska populär och säljer sig själv.

    Därför tänkte jag även starta en tråd här på Bodys forum som trots allt är sveriges bästa/största forum för träningsintresserade och i mitt första inlägg vill jag presentera vilka jag kommer uppdatera om här inne. Kan säga att både Ulrica, Daniel och William satsar i år men jag vet inte om jag får göra officiellt var förutom på Ulrica som kör Athletic SM. Sedan Cecilia satsar framöver och jag håller mig till coaching..än så länge;) Har även ett par stycke Athleter till på gång. Men här är de aktuella i år:

    Det är Daniel ”The Beast” Stenberg som tävlat i AF 2002 på DC (2:a) BB -100 på DC och Lucia (1:a bägge tävlingarna)

    Ulrica ”Little Speedy” Merkel tävlat på DC i AF 09 (1:a -165 cm) Lucia BF 09(oplac)

    William ”The Puppy” Hansen (21 år) DC 2010 (juniorer +80 1:a Seniorer -90 3:a) Och Luciapokalen (Juniorer +80 4:a) 2:a Bodys omslagmodell 2010

    Det är 3 fantastiska personligheter och jag känner mig verkligen hedrad att få vara med på deras resa. Därför tänkte jag dela med mig till er med av den varan och hoppas ni kommer följa dem mot sina mål. Förutom här kan ni följa dem på våra youtubekanaler
    [http://www.youtube.com/user/robinforlife?feature=mhum]
    [http://www.youtube.com/user/NordicBodies]

    Stötta oss gärna genom att prenumerera på våra kanaler.

    En film från förra helgen när vi besökte vår sponsor MM SPORTS:
    [youtube=vy8zQgmU_O8]

    En kanal för bättre filmer och en ny för snabbare enklare uppladdningar.
    Sedan såklart i vår blogg som för tillfället är på engelska (har en del internationella läsare och vill öka dem)
    [http://www.metrobloggen.se/robinforlife]

    Här kommer jag uppdatera emellanåt och våra andra sidor uppdateras så gott som dagligen. Missa inte chansen att följa 3 blivande mästare (mitt tips:p) från idag till tävlingsdag.

    #60032
    #368661

    Verkar som ett skönt gäng, ska kolla in på tuben och sätta en pren på kanalerna, Lycka till och kör hårt!! Mvh StronglGnome

    #368662

    Grymt! kommer följa er:)

    #368663

    Tack grabbar och extra tack för ”sub” StronglGnome.

    Att prenumerera på våra youtubekanaler stöttar oss mycket.

    Idag fick vi reda på att vår vän Marcus kommit 9:a i Body open. Han hade en torr nice look men fick ändå lite minus på formen men mycket bra kritik över lag som jag vet han är nöjd över. Stort grattis. Han har även en blogg ni kan titta i via vår, han ligger under favoritbloggar [http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.106977 blogg]

    Idag har för min del varit lugnt. Har haft lite ”ätardag” med lite extra mat. Jag är på diet och har enbart reglerat kosten och kör ingen cardio och droppat 7,5 kilo på lite mer än en månad så jag tycker jag förtjänat en;) Kommer gå ner runt 15-17kg till och vara fin till sommaren…Har jag inte varit på måååånga år.

    Eftersom jag lade ut några bilder på ”gänget” igår kommer några på mig idag. Flesta är gamla men den i grå tröja är ganska ny.

    Som sagt, glöm inte följa oss i vår blogg och på våra youtube kanaler!

    #368664

    Snygg form! bytheway prenumererar på era youtube kanaler nu med! KÖR HÅRT:)

    #368665

    Snyggt.
    Ett stort lycka till med satsningen åt er alla.
    Bra klipp och grym musik =)

    #368666

    Tack så hemskt mycket Fredrik, prenumerationer hjälper och motiverar oss;)

    Denna veckan har jag haft ätar dag som jag skrivit innan men det blev till slut ätar helg dock inga mängder men lite varje dag så imorgon är det på det igen och inget onyttigt innan vågen passerar 95kg (-4,5kg)

    På en av våra andra härliga profilers egen blogg kan man idag se denna bilden som är på Cecilia Stendahls rygg. En tjej med fantastiska förutsättningar och ca 1år efter att hon började styrketräna tävlade hon på Lucia BF -163cm och kom 14:e av 24 stycken. Riktigt kul att få ta del av hennes framgångar för de kommer. Film som är rykande färsk och bild+blogg med [http://fitnessreverselifestyle.shapemeup.se/ cecilia];)

    [youtube=x-NunL3GuY8]

    #368667

    Tack Samir!

    Alla är stora fan så tack för orden:)

    #368668

    Idag tränade jag för första gången på en vecka pga att jag varit förkyld men idag kändes det bättre. 100 gånger av 100 om någon frågar mig vd dom ska göra vi förkylning säger jag VILA!! Men när det kommer till mig själv så är det inte lika självklart*s* Dock fick jag ta mig i kragen och vila och det känns bra trots att jag var träningssugen.

    Men idag var jag som sagt och tränade. Var på gymet 05:30 som alltid och körde bröst/biceps/vader och på 45 härliga minuter var det över.

    Fick reda på idag att min blogg på metrobloggen kommer läggas ner. Det är dock inte bara min utan allas bloggar!!! Jag har skrivit i min i över 4 år och allt kommer försvinna, suger…

    Dock kommer ni kunna fortsätta läsa om våra satsningar både här och på vår nya blog som kommer ligga på fitnessguru ni kan kika [http://fitnessguru.se/robinforlife HÄR!]

    Fortsätt följa dessa härliga typer;)

    #368669

    Några filmer gjorda igår (filmade -09). Korta men goa, alla måste inte vara genomarbetade och snyggt klippta har jag kommit på;)

    Daniel som är med på filmen messade mig igår:
    ”7:a på 180 i bänk sista setet;)”
    Men fick sedan rättelse
    ”Var bara 170 på stången=( Nåja nästa gång så”

    Stark den jäkeln..

    [youtube=JM6d9wCOelI&feature=feedlik]

    [youtube=ni8yVIwt52k]

    #368670

    Har varit en bra vecka för mig.
    Har tränat fler gånger än på väldigt länge och har kört på bra.
    Veckan avslutade på gymet med en ”Freaky Friday” och det slöt upp en 10-15personer någonting och vi hade kul.
    Här är en video från fredagen:

    [youtube=DUSpAVpTAVg&feature=feedu]

    Klippte även ihop denna med material från fredagen, är nog den video jag är mest nöjd med av alla jag gjort!!

    [youtube=F2Q-Nlbd7Ts&feature=feedu]

    #368671

    Sjukt snygg fysik på han daniel! sista klippet är riktigt snyggt ochså:)!

    #368672

    Det svänger snabbt ibland och senaste veckan har varit väldigt speciell.
    En viss Binais kontaktade mig och ville ha ett samarbete och det hela slutade med att jag nu kommer hjälpa honom på olika sätt framöver.

    Han imponerade jättestort på mig och det är få sådana driftiga och framåt personer jag träffat genom åren och att inte hoppa på tåget hade varit idiotiskt. Så detta året gick från spännande till sjukt jäkla spännande och det betyder också bla att jag kommer satsa ännu mer på filmer framöver.

    Här är en:
    [youtube=eL167H4ipNY&feature=channel_video_title]

    #368673

    grattis min vän:up:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 41 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.