The New Era

Home Forums Dagböcker The New Era

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Posts
  • #52475
    #128907

    Tjenare !

    Jag är en ung kille på snart 16 vårar som tänkte börja skriva här, ifall de uppskattas. Jag tänkte skriva om hur hårt det kan vara att passa in när man är tvungen att äta 3 gånger i skolan och bara tänka på en sak. Saken jag bara har i mitt huvud är kroppsbygge. Det var för ett litet tag sedan då jag såg ett videoklipp med Ronnie Coleman, Wow tänkte jag :) har aldrig sett någon med en kropp som honom.:p

    Har ni något intresse för att läsa detta? Jag kommer skriva om vad jag äter, recept, träning och om allmänna tankar om bodybuilding. Jag är mycket tacksam för svar.

    Är ni snälla och vill läsa detta så kommer jag även lada upp bilder :P

    #128908

    Lycka till, att träna är roligt och nyttigt för kropp och knopp ;-) Men en tanke angående att träningen är allt du tänker på. Släpp det där direkt, du är 16 och det borde finnas massa annat kul att tänka på. Fokusera 100% på gymmet men glöm inte livet utanför. Lycka till!

    #128909
    Gober wrote:
    Lycka till, att träna är roligt och nyttigt för kropp och knopp ;-) Men en tanke angående att träningen är allt du tänker på. Släpp det där direkt, du är 16 och det borde finnas massa annat kul att tänka på. Fokusera 100% på gymmet men glöm inte livet utanför. Lycka till!

    Jag har inte s mycket till liv utanför :p

    #128910
    JackVapor wrote:
    Jag har inte s mycket till liv utanför :p

    16 bast ska man vara ute och tokragga alla brudar man får tag i ju :)

    sen träning..:p

    men ska sägas att jag känner igen mig, jag har aldrig kunnat göra något med måtta, antingen fullt ös el så skiter jag i det.

    MEN det måste finnas annat i livet i alla fall.

    #128911
    Nicotin wrote:
    16 bast ska man vara ute och tokragga alla brudar man får tag i ju :)

    sen träning..:p

    men ska sägas att jag känner igen mig, jag har aldrig kunnat göra något med måtta, antingen fullt ös el så skiter jag i det.

    MEN det måste finnas annat i livet i alla fall.

    För cirka 7 månader sedan så visste jag inte att kroppen behövde vila för att bygga, så jag tränade minst en gång om dagen. Klart växte jag från att vara den lille killen i mängden till den stora. Då börjades med rykten om mig, ”Asså visste ni att han går på anabola”, ”han ska till stan och köpa anabola av några blattar” osv. Men nu när man har läst så mkt olika trådar har jag lärt mig mycket, både om vila och hur jag ska träna för att motverka skador. :up:

    #128912

    Ben

    Idag så var det dags för att köra ben, det är dock min svaga sida. Jag har alltid tyckt ben var onödigt men när man börjar växa på bredden ser det ju väldigt ”fjolligt” ut om man inte har kraftiga ben.
    Tillbaks till träningen. Morsan väckte mig tidigt idag för min farmor och farfar skulle komma hit, gick upp käka min gröt och sedan la mig framför Tv:n. Nu hade klockan redan blivit 10:00 så jag bestämde mig för att packa mina grejer och bege mig till mitt andra hem. Idag var det lite folk, bara en och annan pensionär. Började köra benpress direkt och sedan lite vader. Mycket bra pass idag svetten rann i mängder ner för pannan och bröstet :P

    OBS!
    Alla som läser ni ska veta att jag är så kallad ”fotbolls invalid” så mina knän är inte dem bästa så mycket vikter på ben kör jag aldrig .

    Har fortfarande inte fått ngt svar, ska jag fortsätta skriva eller skita i de ?

    #128913

    [img=http://forum.body.se/picture.php?albumid=937&pictureid=5690]Mobba inte, är bara 15 bast

    #128914
    JackVapor wrote:
    Har fortfarande inte fått ngt svar, ska jag fortsätta skriva eller skita i de ?

    Vad menar du?

    #128915
    Gettodachoppa wrote:
    Vad menar du?

    menar om de finns ngt intresse av att jag skriver :P ?

    #128916

    [img=http://forum.body.se/picture.php?albumid=937&pictureid=5691]
    39,2cm pumpade

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.