Vägen mot Klenespelen ’09!

Home Forums Dagböcker Vägen mot Klenespelen ’09!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 114 total)
  • Author
    Posts
  • #71380
    #559784

    Sista helgen i augusti inträffar kampen mellan tre titaner i skogen utanför Karlstad. Här ska vi försöka hålla reda på våra träningsresultat och tveksamma framsteg ända tills dess.

    Heart, Melf och joeyk är det som i sina anletens svett kommer slita ont för att hävda sin överlägsenhet och säkra titeln ”Minst Klen 2009”!

    Det här kommer bli en riktig cirkus.

    #559785

    Haha, det ser bra ut Melf. Jag tror det kommer bli en hård kamp ute på Kilene.

    Min nuvarande status är: (bakfull och mätt som en gris efter att ätit en pizza och ett stort lass rester från gårdagen. Formen känns just nu inte på topp..) Men i alla fall:

    Längd: 182 cm
    Vikt: ca 88.
    Bänk: maxade 100 kg häromdan (PB) :buttrock:
    Knäböj: 100×2 häromveckan
    Marklyft: Aldrig maxat. kanske 130? Får testa på onsdag.
    Chins: klarar typ 10×3
    Dips: Ingen koll eftersom jag har börjat köra triceps efter bröst.

    Just nu är målsättningen att gå ner 5-7 kg inför klenespelen med bibehållen styrka. Plus att jag ska testa att köra ett 7-veckors MM2K-program under sommaren. På måndag drar jag igång med det..
    Edit: MM2K gäller i bänken alltså.. Ska slå farsan gamla rekord som ligger på 120 kg. Så där har jag en målsättning till!

    Men nu jävlar, ska det bli nyttig mat och stenhård träning!! Resultaten presenteras framöver!
    :emo-thumb

    #559786

    TRänar atm inte alls, men kommer ändå leka hem detta spektakel med en handviftning. I allmänt tal brukar folk ofta referera mig som det ”fysiska fenomenet” eller ”muskelberget från väst”, har även hört heman,stålmannen, hulken etc…

    Efetrsom jag är så otroligt ödmjuk så väljer jag i repekt för mina medtävlandes egon att inte presentera min personbästa i de aktuella styrkegrenarna.

    Efetrsom jag inte har något gymkort så ska jag träna själv är det tänkt (inte för att det behövs). Kommer att presentera min träningsmetod inom kort, men kan avslöja att den innefattar omvända extremchins och den männskliga flaggan.

    #559787

    Här presentera¨s mina träningsmetoder

    [http://www.youtube.com/watch?v=6G98BOyXvAk]

    INge tölig kille

    #559788
    joeyk wrote:
    Efetrsom jag inte har något gymkort så ska jag träna själv är det tänkt (inte för att det behövs). Kommer att presentera min träningsmetod inom kort, men kan avslöja att den innefattar omvända extremchins och den männskliga flaggan.

    :dance: Låter både rimligt och seriöst! Aja, men det är ju du som får leva i evig skam!

    Idag har det inte blivit någon träning men väl bra mat hela dagen. Förutom nu, då det råkade bli ett halv kilo godis.. Bara till mig. Jag fick köpa en egen påse för sambon! :D Aja, men i morgon kör vi hårt!

    #559789
    joeyk wrote:
    I allmänt tal brukar folk ofta referera mig som det ”fysiska fenomenet”

    Det enda fenomenet jag sett när det gäller dig är att du på något sätt lyckas grodhoppa chins… trodde inte det var möjligt att göra avstamp i fria luften, men det klarar du faktiskt! :up:

    #559790
    Melf wrote:
    Det enda fenomenet jag sett när det gäller dig är att du på något sätt lyckas grodhoppa chins… trodde inte det var möjligt att göra avstamp i fria luften, men det klarar du faktiskt! :up:

    :yahoo:

    Nu är det snart dags för bröst/triceps/axel. Bröst enligt MM2K. Ska bli intressant att se hur det kommer gå. Tror, eller snarare hoppas, på en 10-kilos ökning i bänken. Återkommer med resultat! Nu har jag i alla fall laddat med köttbullar och potatis. Kommer bli ett grymt pass! :)

    #559791

    Första MM2K-passet avklarat då. Det ska bli intressant att se om det blir någon dramatisk ökning. Man är så jävla van att köra fullständigt slut på bröstmusklerna att det här kändes lite ovant. Tungt, men inte slutkört!

    Men men, det är bara bra med lite variation! Kiip de massles gessing! :bb3:

    #559792

    Passet igår, bröst, axel, triceps:

    Bänk (MM2K): 62,5/4, 72,5/4, 82,5/3×4, 102,5/neg
    Snedbänk smith: 50/12, 50/12, 50/10

    Militärpress hantel: 16/12, 18,5/9, 18,5/9
    Führern: 6,25/12, 6,25/12, 6,25/12

    Smalbänk: 50/12, 50/9, 50/8+1
    Dips: -/12, -/9, -/7

    :up:

    #559793

    Idag blev det 3½ mil på cykel. Det var gött! I morgon blir det chins!!!!

    Edit: Hur går det för dig då ”fenomenet”?!

    #559794

    Han gjorde väl ett par hundra armhävningar innan han drog ett iron man före frukost. :worship:

    #559795

    hahaha, det här får man ju följa, efterlyser lite bilder också, gärna när du gör den mänskliga flaggan :)

    #559796

    Dagens pass (jävligt uselt, knappt värt att skriva ner faktiskt.):

    Chins, Fjärilen (SS)
    -/10—5/12
    -/6—-5/12
    -/5—-5/12

    Sittande Rodd:
    55/10, 55/10, 55/10

    Stångrodd
    40/12, 40/12, 40/12

    Marklyft:
    60/12, 90/10, 90/8 (sen tappade jag greppet)

    Bicurl, hantel
    9/15, 9/15, 9/15

    +diverse skit

    Nej, idag gick det inget vidare, men jag skyller på att jag jobbade 28 timmar i sträck och efter det låg jag 3 timmar och stekte i solen innan gympasset..
    I morgon är det dags för andra passet MM2K-bänk. Känns som allt kommer gå käpprätt för mig iom det där MM2K. Jag vill ju egentligen gå ner i vikt. Men jag skulle ju samtidigt bli besviken om jag inte ökade i bänken efter 7 veckor.. :

    Aja, och nu ligger sambon och bläddrar i nya BODY och undrar varför inte jag har en sån rutmage.. En förklaring kan ju vara att jag i detta nu ligger i halv koma i soffan pga av för stort intag av nachos och cider.. :(

    Nej, nu blir det Sopranos, det här är ju deprimerande.. Under semestern, dåå ska jag gå ner i vikt!!!!!:whistle:

    #559797
    Jockefarmer wrote:
    hahaha, det här får man ju följa, efterlyser lite bilder också, gärna när du gör den mänskliga flaggan :)

    Det vill jag också gärna se. Men vart är de?! :dntknw: Fast bilder i övrigt..? jag vet inte ja, fan vad pinsamt att posta bilder på sin klenfeta kropp på ett bodybuildingforum.. 😮

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 114 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.