VIVA ESPAÑA, Cesse lyfter skrot i Madrid

Home Forums Dagböcker VIVA ESPAÑA, Cesse lyfter skrot i Madrid

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 333 total)
  • Author
    Posts
  • #627866
    Steppen1983 wrote:
    Well gott folk, brost och mage igar, sket i biccarna, det far sitt pa lordag med triceps. Ikvall kan det bli rygg, annars imorgon, men tror att vi dunkar pa ryggen idag for det ar ju sa jakla roligt. Brost for ovrigt gick bra igar, var ett roligt pass. Ha det bast allihopa. PEACE out cesse :)

    Jag ser inte dina youtube vids.

    Har du gjort rätt?
    [youtube=Fh1ghJDHpgU]

    #627867

    halloj mannen..
    va ett tag sen ja kunde sätta mig ner titta runt lite..skriver du inte ner dina pass längre??

    #627868
    Pälle wrote:
    halloj mannen..
    va ett tag sen ja kunde sätta mig ner titta runt lite..skriver du inte ner dina pass längre??

    Håller med, skärpning förfan;)

    #627869
    arne_fan wrote:
    Jag ser inte dina youtube vids.

    Har du gjort rätt?
    [youtube=Fh1ghJDHpgU]

    AHA, det ar darfor, nu ser jag, man tar bara koden alltsa, TACK SA MYCKET KEXET, du ar bra smart du :emo-thumb

    #627870
    Pälle wrote:
    halloj mannen..
    va ett tag sen ja kunde sätta mig ner titta runt lite..skriver du inte ner dina pass längre??

    Forst maste jag bara saga en sak, javla bra form, du verkar ha ett fint recept, javligt bra, keep it up. Och nu till det verkliga, ja jag vet jag har varit en lat javel for jag tycker bara att jag varit tjock och klen, men ok pa begaran far jag val borja demonstrera lite vad jag lyfter. lovar att fixa det fran och med mandag okej? keep it up :emo-thumb

    #627871
    arne_fan wrote:
    Håller med, skärpning förfan;)

    Okej kexet, som Pälle sa, ska fixa det fran och med pa mandag och visa upp mer samt forsoka ta lite bilder ocksa. PEace out :emo-thumb

    #627872

    Dunkat i mig idag:

    Frukost: Prottedrink 30g och 50g all brann flingor

    Mellanmal: prottedrink 30g

    Lunch: 250g kottfars + glas med vatten

    Kvallsmal: 150g kottfars, 3 hela agg + 50g pasta

    Nu blir det sova lite sedan jobba natt om 2 timmar.

    Inget gym idag, sparar det tills imorgon, blir ryggen da, javlar vad vi ska dunka, peppad som tusan.

    MVH cesse

    #627873

    Well gott folk, hart natt skift, men kul var det. ikvall ar det rygg som galler, ska bli sa skont att dunka pa den, samt blir det nog lite mage, annars kor vi den ordentligt imorgon nar armarna ska fa sitt. Lite sma trott men med kaffe o mat piggnar man till. Peace

    #627874

    [youtube=9xVosCosnFk]

    Bara älskar den här serien sa mycket, tycker det är oerhört trakigt att det bara blev en säsong, för den är helt underbar.

    #627875

    Underbart pass igar, blev 1,5 timme for att jag korde igenom ryggen forst sedan armarna pa det. rygg cirka 55 min och resten till armarna. Anledningen var att mitt gym stanger i dag vid 14.00 och ville inte behova dra dit under dagen da min underbara flickvan kom hem igar fran sin flygrutt och da ville jag spendera all tid jag kunde med henne idag innan det var dags for jobb igen for hennes del. Atar dag idag, helt underbart. Smaller i mig mycket hem lagat som jag fixar och det ar ju aldrig fel. PEACe out gott folk samt trevlig helg. Mandag kommer det uppdates med vikter osv. MVH cesse

    #627876

    WEEE mandag och nya tag efter helgen. Idag ska vi dunka Ben och Axlar, fan sa pepp jag ar, WEEEEE, drive it all out. Har precis tagit en expresso kaffe, mumma mumma, stark kanner jag mig.
    PEACE OUT!!!!

    #627877
    Steppen1983 wrote:
    WEEE mandag och nya tag efter helgen. Idag ska vi dunka Ben och Axlar, fan sa pepp jag ar, WEEEEE, drive it all out. Har precis tagit en expresso kaffe, mumma mumma, stark kanner jag mig.
    PEACE OUT!!!!

    Nothing to it but to do it kexinen!

    #627878
    arne_fan wrote:
    Nothing to it but to do it kexinen!

    Well said my man, nu bär det av. Ha en bra kvall. MVh cesse:emo-thumb

    #627879

    Lets GYM :D

    #627880

    Hej Gott folk! Igar var det en harlig dag, jag var sa pepp pa att trana och kande verkligen glöden i mig att försöka köra skiten ur mig pa ett riktigt bra sätt, det där peppet som har saknats under en lang tid. Tog med mig min Ipod och insag hur mycket en liten förändring med riktigt harda latar kan tända till en och göra nagra extra kilon, för att komma tillbaka till the good old Gävle kraftsports days. personer som Foppa, ZoneCapone, Hans Rubert, Stefan Hulden, Arne Fan, Samme Biff, Samme Kottlett, Anders etc Flög förbi i huvudet och fick den där känslan att jag vara tillbaka pa mina gamla gymmarker, sa TACK allihopa, ni bidrog till ett skönt pass pa gymmet igar.

    Gardagens pass bestod av Ben och axlar och sag ut sa har:


    BEN OCH AXLAR
    [/b]

    Uppvarmning pa bandet 10 min

    Benböj i smith
    *60kg 15 reps
    *60kg 12 reps
    *80kg 10 reps
    *90kg 10 reps
    *130kg 3 reps
    *140kg 1 reps

    Finns mer och ge, men kande kicken och jag vara Alive vilket var sa underbart.

    Superserie mellan hacksquats och benpressar:

    *70kg 10 reps
    *150kg 15 reps
    *90kg 10 reps
    *200kg 10 reps
    *120kg 5 reps
    *270kg 3 reps

    Skönt tryck i benen, men mer finns.

    Militarpress i smith utan ryggstöd
    *50kg 12 reps
    *70kg 6 rep
    *80kg 1 reps

    Lyft at sidan i maskin
    *20kg 10 reps
    *30kg 10 reps
    *40kg 10 reps
    *50kg 8 reps

    Shrugs i maskin:
    *100kg 15 reps
    *130kg 12 reps
    *130kg 12 reps
    *130kg 10 reps

    Passet gick pa 50 min, kandes great och underbart, pepp och glad var jag, men mer har vi att ge.

    Nu väntar bröst och mage och kanske lite biceps.

    Ha en bra dag allihopa

    MVH Cesse:emo-thumb

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 333 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.