Angående fettminskning

Home Forums Deff och fettminskning Angående fettminskning

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Posts
  • #65896
    #461218

    tjena tänkte fråga någon här som vet. Fick ett tips av en boxare som jag tränar med på mitt gym som sagt åt mig att äta så här.

    Frukost : Gröt med mjöl 1.5DL gröt, inge socker elle liknande, 1 glas jucie,
    Efter gym passet : Proteindrink 1.5DL med mjölk.
    Lunch : 1 burk tonfisk i olja med 2 ägg och massa grönsaker.
    mellanmål : Pronteindrink.
    Kvällsmat : Juice och frukt och lite grönsaker.

    Varierar med lite kyckling till och från.

    Tränar 4 ggr i veckan, går ca 3 – 4 ggr i veckan 2 timmar,

    Försöker gå ner i vikt och då sa han så här. Och mitt kcal intag är inte så värst mycket ligger på max 1500kcal per dag. och detta ska jag köra 4 månader. har redan på 9 dagar rasa 5kg i vikt. Vilket jag är nöjd med. Mår inte dåligt, Käkar bra så jag blir mätt är inte hungrig sover bra också.

    #461219

    Om du vill ha hjälp måste du skriva lite mer om dig?Längd,vikt,kön,helst lägga upp en bild för att fålk ska kunna se hur du ser ut.Vill du bara gå ner i vikt eller vill du deffa(bränna fett bibehålla musskler)?

    #461220

    Maten är nyttig i alla fall, jag skulle definitivt plocka bort juicen och lägga till en kolhydratkälla efter passet istället. Potatis t.ex.:) Juice kan liknas med lite mer näringsrik saft och knappast något som kommer hålla dig mätt och inget som är särskilt näringsrikt heller. Men tycker du att det är så gott att det skulle minska din livskvalité att ta bort ska du givetvis behålla juicen.:)

    Mer än så kan jag inte säga utifrån den otillräckliga informationen du ger.

    #461221
    Celox wrote:
    Om du vill ha hjälp måste du skriva lite mer om dig?Längd,vikt,kön,helst lägga upp en bild för att fålk ska kunna se hur du ser ut.Vill du bara gå ner i vikt eller vill du deffa(bränna fett bibehålla musskler)?

    Hej jag är en kille på snart 17år och behöver lite hjälp med deffning.
    Jag är inte överviktig men vill bli av med underhudsfett runt magen och så.
    Jag väger ca 73kg och är 183cm lång. tränar alla vardagar på gym.
    Tack på förhand:) MVH: Viktor

    #461222

    Aa okej är 22år gammal. är ca 1.90cm lång. väger 101.3 kg sist jag vägde mig, har väl lite mage alltså och vill ha bort den som sagt, prommenerar varje morgon och kväll minst 1 timme , Och är kille. Tränar som sagt 4 ggr i veckan hård träning då också. Räcker det med information?

    #461223

    Magi

    Hur var det nu med att länka till olika produkter…

    #461224
    Team Momentum wrote:
    inlägg borttaget

    För det första får man enligt forumreglerna inte länka till webbshoppar, vilket jag antar att det där på något sätt är.

    För det andra ser det där ut som en sida där man enbart försöker lura folk på pengar. Jag gissar att det är potatismjöl ni säljer.

    #461225
    Team Momentum wrote:
    Inlägg borttaget

    :nono::nono::nono: ajabaja fy skäms :nono:nono:

    #461226
    bennybyggare wrote:
    :nono::nono::nono: ajabaja fy skäms :nono:nono:
    Aash wrote:
    För det första får man enligt forumreglerna inte länka till webbshoppar, vilket jag antar att det där på något sätt är.

    För det andra ser det där ut som en sida där man enbart försöker lura folk på pengar. Jag gissar att det är potatismjöl ni säljer.

    Steinbach wrote:
    Magi

    Hur var det nu med att länka till olika produkter…

    När inlägg som bryter mot forumreglerna förekommer så får uppmärksamma användare gärna nyttja rapporterafunktionen (varningstriangel i nedre vänstra hörnet vid varje inlägg), så noteras alla moderatorer inlägget som gör överträdelse och kan agera på det.

    Tack.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.