Dags att bli FIT…gör jag rätt?

Home Forums Deff och fettminskning Dags att bli FIT…gör jag rätt?

  • This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #100166
    #1072524

    Hejsan allihop!

    Nu är det så att jag bestämt mig att bli FIT, är trött på att bara vara snygg med kläderna på och vill även se bra ut i underkläder, bikini,ni fattar grejen. Jag vill få min kropp att se stark ut och inte svag och mjuk som den är nu, ush! Detta är inte något som jag planerar att göra några veckor utan ska verkligen lägga energi på att det bane mig ska gå hur lång tid den än tar!

    Schemat ser ut så här:
    Träna kondition, löpband eller cross 1-5 dagar veckan ca 30-60 min . Styrka 1-2 dagar vecka. Utöver detta rider jag 2 gng veckan.

    Matschema:
    Frukost
    2 ägg antingen som omelett eller kokt (är det kokt äter jag bara äggvitan), skinka eller tomat till.

    Mellis
    Kesella och lite bär eller gurka

    Lunch/Middag
    Hade tänkt mig köra på magert kött så som kycklingfile,kycklingfärs,vit fisk,kanske en röd köttbit då och då…
    Tillbehör till köttet hade jag tänkt mig isbergssallad eller broccoli,blomkål, spenat…

    Är jag hungrig utöver detta tänkte jag kanske skiva lite gurka eller tugga på lite broccoli

    Hade tänkt mig ligga på ett kaloriunderskott på 500-1000 . Är det helt åt skogen?

    Jag är nybörjare så be nice om jag skrivit något helt galet !! Hoppas ni kan rätta mig i sådana fall:)

    Väger idag 64 hemska kg till mina 167 cm

    Målet är beach 2013, är det realistiskt ?

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.