den termogena dieten , erfarenheter?

Home Forums Deff och fettminskning den termogena dieten , erfarenheter?

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #78545
    #689503

    Hej!

    Har läst bodytidningen flertal gånger då dom tar upp den termogena dieten, som i stort verkar gå ut på att äta till största del enbart protein.

    det VERKAR bra, bortsett från enformig mat som de skriver.

    Men är det någon som har testat? Hur kändes de? Funkade det bra?

    Kom gärna med förslag vad man kan ha som ex måltid 1 o 2 osv?

    Tacksam för svar :o:)

    #689505

    Jo ja har väl tänkt ungefär som du.

    Man vill ju att de ska vara effektivt, relativt snabbt, och spara så mycket som möjligt musklerna samt slippa gå o va jättehungrig.

    MEN som du säger, relativt dyrt. de är ju gärna MYCKET rent kött o sånt varje dag, så de lär kosta =/. Men ger det resultat kan de absolut vara värt det.

    Vore skojj o höra om nån provat med :) Eller fler åsikter o erfarenehter!

    #689507

    Läs på riktigt ordentligt. När du tror att du kan det, ska du läsa lite till. Har du stark karaktär och kan ta dig igenom dieten utan att slarva så är den fantastisk. Sedan krävs du att du har hyfsad ekonomi också då dieten kostar en hel del. Jag gör av med mer pengar nu under dieten än vad jag gjorde under bulken

    #689509
    thomas.R wrote:
    Läs på riktigt ordentligt. När du tror att du kan det, ska du läsa lite till. Har du stark karaktär och kan ta dig igenom dieten utan att slarva så är den fantastisk. Sedan krävs du att du har hyfsad ekonomi också då dieten kostar en hel del. Jag gör av med mer pengar nu under dieten än vad jag gjorde under bulken

    så du kör den dieten nu..? :)

    Vart ska jag läsa på isåfall? vad behöver jag mer lära mig?

    Jag har läst reportaget i body, mer än så hittar ja dessvärre inte på body forumet eller kolozeum =/.

    Har du några generella tips?

    Sen har jag funderat på de, att om man ska ta ett riktmått, ex 2-3g protein/kg kroppsvikt. Är det HELA kroppsvikten då? Eller ska man gå på fett/muskelmätning o räkna bort nånting eller..? 😮

    #689511
    Mr_c wrote:
    så du kör den dieten nu..? :)

    Vart ska jag läsa på isåfall? vad behöver jag mer lära mig?

    Jag har läst reportaget i body, mer än så hittar ja dessvärre inte på body forumet eller kolozeum =/.

    Har du några generella tips?

    Sen har jag funderat på de, att om man ska ta ett riktmått, ex 2-3g protein/kg kroppsvikt. Är det HELA kroppsvikten då? Eller ska man gå på fett/muskelmätning o räkna bort nånting eller..? 😮

    Jag kör dieten nu, ja. Har pågått i snart tre veckor

    [http://forum.body.se/showthread.php?t=5414]

    Vad som menas är hela kroppsvikten. Oberoende av vad den består av

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.