Få bort fettet

Home Forums Deff och fettminskning Få bort fettet

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #66704
    #471548

    Jo, det är så här att man har lagt på sig en hel del kilon under decembermånaden.

    Och pga tighta schemor med det där och julhandla, plugget för och årdna betygen och hjälpa till släktingar osv med julpyntandet, så har jag av tappad motivation under lovet missat en träning på cirka 3 veckorstid.

    Efter nyår tänker jag soppa bort det som jag lagt på mig.
    Jag vill liksom bränna cirka 4-5 kilo till Februari månad, då jag fyller år.

    Så här ser ett exempel ut av mitt träningsschema över veckan

    4 dagar styrka, 1 dags kondition träning, har fått tips om att lägga om det på 2 konditionspass och 3 styrkepass.

    Jag kör så tungt jag orkar med få reps, kan säga från 4-6, men ungefär 9 sets på varje muskel, så som biceps till exempel.

    Jag blir 16 till Februari, och har hört att det inte ska va några stora problem för mig och gå ner, då jag är i ålder då man har finrustade hormoner i kroppen.
    Jag hade tänkt på att gå in i ett spinningpass 1 gång i veckan, då de erbjuds i mitt gym jag tränar på. Gå cirka 45 minuters promenad i höghastighet.
    Tänker komplettera in gröntte till kosten, då det visar sig ge bra effekter på fettförbränningen. Men jag har en fråga angående gröntte.

    Jag har pauluns viktomin, och det innehåller gröntte extrakt, vad är skillnaden på ett extrakt eller i vanlig form som föda? Vad är skillnaden på effekterna.

    Hade tänkt och blanda min proteindrink med vatten istället, då jag tror det är mjölken som får mig och snubbla på banan för kaloriöverskottet.

    Men kan någon ge mig lite extra tips, vad jag skulle kunna komplettera in till kosten? Något som ni kan tillägga som ökar min motivation, jag behöver få på mig skorna igen som jag hade för någon månad sen :|

    #471549

    Grönt te bör sniffas för bästa effekt.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.