Fotosession?

Home Forums Deff och fettminskning Fotosession?

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #66890
    #472378

    Nu kommer jag med en sån fråga som jag själv inte tycker om. ”resultat snabbt” är nått som inte finns. Men jag undrar helt enkelt vad för trix man kan ta till knep inför en fotning för en katalog imorgon. Det kom väldigt tätt inpå och oväntat och jag är inte direkt superdeffad för tillfället.

    Vad ger mest synliga resultat till morgondagen? Dra ned på vätskan för att få mindre mellan skinnet och musklerna etc? Tacksam för alla tips från folk med erfarenhet.

    #472379

    Dra ner på kolhydraterna och saltet, eller låt de vara i princip obefintligt. Vätskedrivande som kaffe, te eller liknande.

    Frågan är ju hur du ser ut idag, om du kommer att se några resultat alls. Känns som om det var lite väl lite tid du hade på dig.

    #472380

    Jo precis, egentligen blir nog resultaten rätt försumbara då jag inte har superlågt BF utan bara på en hyffsad nivå för att vara ”offseason”. Hade gärna haft lite längre förvarning så hade man kunna dra ned BF lite också och sett mycket hårdare ut. Men det kommer inte att vara några hardcore ”byggarbilder” med massor med hud så man får väl försöka stå ut med formen. :)

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.