Funderar på ”The body transformation guide”

Home Forums Deff och fettminskning Funderar på ”The body transformation guide”

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Posts
  • #71042
    #550874

    Funderar på att köpa och testa detta upplägg då jag gärna vill ta av mig en 10kg, någom som kan rekomendera och eller berätta vad för sorts träningsuppläg man kan förvänta sig. Såsom om det är mest vikt på cardio eller styrketräning och om man får strikt kost schema m.m

    Tacksam för svar

    #550875

    Vet inte riktigt om Grandmaster släppt sin bok än, jag har för mig det har varit på G i alla fall. Om så är fallet gör du klokt i att vänta och lägga pengarna på hans bok istället.

    #550876

    Nej nej för fan den är inte ute än. Ska först skriva en bok med Lyle, Alan Aragon och en norsk galning. Står om det på bloggen (2 juli). Kommer ev släppa en kompilation med det jag skrivit för Body innan dess + några bonusartiklar (bl a om periodisk fasta) innan dess, vi får se.

    #550877
    Grandmaster wrote:
    Nej nej för fan den är inte ute än. Ska först skriva en bok med Lyle, Alan Aragon och en norsk galning. Står om det på bloggen (2 juli). Kommer ev släppa en kompilation med det jag skrivit för Body innan dess + några bonusartiklar (bl a om periodisk fasta) innan dess, vi får se.

    Kommer den boken enbart släppas på engelska?

    #550878

    Ja, med största sannolikhet.

    #550879
    Grandmaster wrote:
    Ja, med största sannolikhet.

    Härligt.

    Edit; Nu blev det fel. Jag menar självklart synd.

    #550880
    Grandmaster wrote:
    Nej nej för fan den är inte ute än. Ska först skriva en bok med Lyle, Alan Aragon och en norsk galning. Står om det på bloggen (2 juli). Kommer ev släppa en kompilation med det jag skrivit för Body innan dess + några bonusartiklar (bl a om periodisk fasta) innan dess, vi får se.

    Okej.:)

    I vilket fall som helst är det läsning som lär vara mycket bättre i sammanhanget som jag skulle rekommendera starkare till trådskaparen.

    #550881

    tackar för svaren =) får kika upp den andra boken som nämnts

    #550882
    Robert Svensson wrote:
    Äh, jag tänker köpa Grandmasters bok om den så vore på arabiska.

    Jag med. Men dock en liten fördel om den vore på svenska. :)

    #550883
    Robert Svensson wrote:
    Det håller jag med dig om. Jag är ingen stjärna själv på engelska. Men det är säkert också värt att sätta sig ned och ta lite tid på sig att gå igenom boken.

    Aldrig fel att få träna lite extra på engelskaläsningen heller för den delen.

    #550884

    Har köpt bägge Bartholls böcker och gillade dom skarpt,tyckte då dom var väl värda sina pengar.

    #550885

    Lika bra att göra en beställning på e-boken direkt :)

    #550886
    Eddie Vedder wrote:
    Vet inte riktigt om Grandmaster släppt sin bok än, jag har för mig det har varit på G i alla fall. Om så är fallet gör du klokt i att vänta och lägga pengarna på hans bok istället.

    Kan du utveckla lite varför det är bättre att lägga pengarna på den?

    #550887
    Rocco74 wrote:
    Kan du utveckla lite varför det är bättre att lägga pengarna på den?

    För att jag anser att Berkhan skriver bra saker. Han har stöd för det ha skriver och jag tror mer på det helt enkelt.

    Mer än så kan jag inte utveckla för då kommer mitt inlägg raderas.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.