Går detta attt deffa bort?

Home Forums Deff och fettminskning Går detta attt deffa bort?

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Posts
  • #57242
    #285240

    Nu ska jag testa att ”deffa” bort lite till sommarsemestern. Jag har några funderingar dock.

    Jag är 176 cm lång och väger ~74 kg. Midjemåttet ligger på ca 83 cm.

    Jag kan inte nypa nått fett på armar eller ben men runt magen kan man ta tag i en del. Men det är så löst! Är det mestadels hud eller vad? Kan man deffa bort det eller blir det bara hud som hänger till slut? Jag brukade väga ca 10-15 kg mer för några år sedan. Har varit så här lös i hullet sedan ett år tillbaka.

    #285241

    Ja, det där är fett som går att deffa bort.

    #285242

    Självklart går det att deffa bort!

    #285244

    Kuta på, en timme varje dag, herregud så bra. :D

    #285245

    Stubborn fat… magen och nedre ryggen är det sista som släpper. :(

    #285246
    Vanilla wrote:
    Kuta på, en timme varje dag, herregud så bra. :D

    Tjejen på JC idag sa att jag hade en snygg jeansröv. Får nog deffa på nu! 😮

    #285248
    Clark wrote:
    Tjejen på JC idag sa att jag hade en snygg jeansröv. Får nog deffa på nu! 😮

    Haha!

    #285249

    Men va faan! Nu blir jag arg! Den senaste månaden har jag käkat minst 500 kcal mindre än jag gör av med, varje dag (i vilo-tillstånd) plus cyklat till och från jobbet varje dag. Tränat cardio på gymmet och tunga styrkepass. Ändå har jag gått UPP 2 kg på vågen! Jag ser till och med pluffsigare ut i spegeln. Vad har jag gjort för fel?

    #285250
    Clark wrote:
    Men va faan! Nu blir jag arg! Den senaste månaden har jag käkat minst 500 kcal mindre än jag gör av med, varje dag (i vilo-tillstånd) plus cyklat till och från jobbet varje dag. Tränat cardio på gymmet och tunga styrkepass. Ändå har jag gått UPP 2 kg på vågen! Jag ser till och med pluffsigare ut i spegeln. Vad har jag gjort för fel?

    Räknat fel på maten antagligen.

    #285251

    crosstrainer 40 min 5 dagar i veckan kombinerat med styrketräning 5-6 dagar i veckan gör nog susen till -500 kcal

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.