Hjälp en nybörjare

Home Forums Deff och fettminskning Hjälp en nybörjare

  • This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #65570
    #454752

    Kalla Fakta:
    Ålder : 25
    Längd : 175cm
    Nuvarande Vikt: 83-84kg
    Målvikt : 72-75kg
    Tid: Får ta den tid det tar men helst inom 6månader.

    Jobbar i skift med pass från 05-14 och 14-23. Så jag har ingen chans till fasta tider för sömn eller mat.
    Mat/Lunch intages när man kan och hinner. Kosten är varierad då jag får välja på 2-3rätter varje dag och försöker ta halva tallriken grönsaker.
    Äter inge godis och dricker inge läsk.
    Dryck som intages är vatten eller lätt/mellan mjölk.

    Har i min ungdom spelat handboll i 10år och var då vältränad. Vikten fick sig en törn när man la ner sportandet och gick således kraftigt upp i vikt ca:20kg.
    Började i slutet av november / början på december hålla till på gymmet.
    Har inte läst till mig någon så kallad kunskap om ämnet ”vikt minskning” förutom att man ska göra av med mer kcal än man tar in.

    Jag äter/dricker följande för att gå ner i vikt:

    • Whey-80
    • Accelerate
    • Lose it Mealtime (Glömmer väldigt ofta)
    • Lose it Workout
    • Meal-Pro (endast ibland)

    Jag tränar olika antal pass beroende på arbetsvecka.
    Morgonvecka : 1 pass/dag från måndag – fredag. Vila på helgen
    Kvällsvecka : 1 pass /dag måndagar ,Onsdag och Torsdag.
    Så jag får min beskärda del av vila också. Lördagar är min fettdag och det betyder 1 pizza som jag inte viker av från
    Träningspassen består oftast av att springer jag 30min och går sedan igenom antingen
    fram/baksidan på kroppen , benen eller så springer/går jag 1h vilket brukar bli ca: 1 mil.

    Borde jag byta ut något i min skörd av piller/dryck eller lägga till något?:what:
    Vet inte om jag har lagt inlägget under rätt del. Har jag gjort det får mods gärna radera det här sista :)

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.