Hjälp – Slimma kroppen!

Home Forums Deff och fettminskning Hjälp – Slimma kroppen!

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #101192
    #1074679

    Hej! Jag behöver lite tips!
    Jag är en tjej på 22år, ca.170 lång och väger 60kg. Mitt problem är att allt fett jag har sitter på lår+rumpa=ridbyxlår! :( Fast jag tränar hårt tar det jättelång tid att bränna bort det. Jag vet att vägen till viktnedgång/fettförbränning är genom att ha ett underskott på kalorier, träna och äta varierat och hälsosamt. Men i januari genomförde jag en operation (som inte har med detta att göra) och under läkningstiden var jag tvungen att vara stilla väldigt mycket, då fick jag upp mitt sockersug! och med det är det väldigt svårt att ha ett kaloriunderskott! Jag är såå svag för godis och har väldigt svårt för att sluta äta det. Hade kämpat så länge och lyckats bli av med det ett bra tag innan operationen och är därför väldigt less nu när det är tillbaka!
    Nu letar jag alltså efter något preparat som kan hjälpa mig öka fettförbränningen och framför allt hjälpa mig bli av med sockersuget! (=hungerdämpande?)
    Jag har tittat lite på Sveltax, men inte sett så många recensioner på det. Någon som kan bidra med info/kunskap?
    Tacksam för svar!

    #1074685

    Drick ett glas vatten och ät en morot vid sockersug alt. ta en lightprodukt. Jag får själv enbart sockersug vid hunger så äta många gånger om dagen också.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.