inför diet

Home Forums Deff och fettminskning inför diet

  • This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Posts
  • #77052
    #646233

    Tänkte att jag skulle köra i gång med en diet men är inte helt säker på hur jag ska lägga upp den och tänkte höra i fall någon har något tips? Lägger lätt på mig fett så antar att jag ska skära ner rejält på kolhydrater. Så som mat intaget ser ut nu så blir det mellan 7-9 mål om dagen och försöker få i mig rikligt med protein i varje mål.

    Och är kardio bra?
    hört att man även förbränner muskler då?

    Tacksam för alla svar!

    Mvh

    #646234

    Vill du vara mätt och belåten och ändå gå ner snabbt så kan jag med varm hand rekommendera DTD. (Den Termogena Dieten)

    Finns under artiklar.

    #646235
    P-Power wrote:
    Så som mat intaget ser ut nu så blir det mellan 7-9 mål om dagen och försöker få i mig rikligt med protein i varje mål.

    Eloge att du orkar laga mat så ofta. Dock jobbigt med portionsstorlek á la pippifågel och sitta och räkna ut energimängden för varje mål. Vore ju inte så kul att räkna fel på 100 kcal i varje mål.

    Det kommer inte göra någon praktiskt skillnad, eller jo vänta nu du får bli mätt, om du istället äter 3-4 ggr om dagen.

    Annars är det Jon säger ingen dum idé.

    #646236
    Jay wrote:
    Eloge att du orkar laga mat så ofta. Dock jobbigt med portionsstorlek á la pippifågel och sitta och räkna ut energimängden för varje mål. Vore ju inte så kul att räkna fel på 100 kcal i varje mål.

    Det kommer inte göra någon praktiskt skillnad, eller jo vänta nu du får bli mätt, om du istället äter 3-4 ggr om dagen.

    Annars är det Jon säger ingen dum idé.

    Har ju kört bulkning, det är inga pippifågel portioner. det är vanliga matlådor elr en full tallrik i måltiderna och i bland en drink i stället. Inte räknat nått kcal bara på proteinet så det är mycket i varenda mål. Och kan då garantera att jag varit mätt:up:

    #646237
    Jon Larsson wrote:
    Vill du vara mätt och belåten och ändå gå ner snabbt så kan jag med varm hand rekommendera DTD. (Den Termogena Dieten)

    Finns under artiklar.

    okej, får kolla det då..:) Tack!:emo-thumb

    #646238
    P-Power wrote:
    Har ju kört bulkning, det är inga pippifågel portioner. det är vanliga matlådor elr en full tallrik i måltiderna och i bland en drink i stället. Inte räknat nått kcal bara på proteinet så det är mycket i varenda mål. Och kan då garantera att jag varit mätt:up:

    Å fan. Du är medveten om att diet vanligtvis innebär ett kaloriunderskott? Men visst, kör du du på rejäla portioner 7-9 gånger om dagen så ser du snart ut som Andreas Münzer.

    #646239
    Jay wrote:
    Du är medveten om att diet vanligtvis innebär ett kaloriunderskott?

    Aha. Så det är så du burit dig åt, ditt svin?

    Någon borde skriva en artikel om det där. Alla förtjänar att få veta.:whistle:

    #646240
    Jon Larsson wrote:
    Aha. Så det är så du burit dig åt, ditt svin?

    Någon borde skriva en artikel om det där. Alla förtjänar att få veta.:whistle:

    Jag har trademarkat konceptet nu. Ska nog kalla det G-flux. Man äter 10000 Kcal om dagen och går fortfarande ner i vikt.

    #646241
    Jay wrote:
    Å fan. Du är medveten om att diet vanligtvis innebär ett kaloriunderskott? Men visst, kör du du på rejäla portioner 7-9 gånger om dagen så ser du snart ut som Andreas Münzer.

    Japp det vet jag men som sagt ”inför diet” så vet jag inte riktigt hur jag ska äta osv och har inte börjat dieta än. och just därför försökte jag skriva här och fråga hur man kan gå till väga för ett bra resultat och kanse få några tips men det verkar jävligt meningslöst!

    #646242
    P-Power wrote:
    Japp det vet jag men som sagt ”inför diet” så vet jag inte riktigt hur jag ska äta osv och har inte börjat dieta än. och just därför försökte jag skriva här och fråga hur man kan gå till väga för ett bra resultat och kanse få några tips men det verkar jävligt meningslöst!

    Vaddå meningslöst?

    Kolla under artiklar nu.

    #646243
    Jon Larsson wrote:
    Vaddå meningslöst?

    Kolla under artiklar nu.

    ja tack för det svaret, det jag skrev var riktad till ”Jay”

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.