jogga på morgonen hur bör man äta eller inte innan

Home Forums Deff och fettminskning jogga på morgonen hur bör man äta eller inte innan

  • This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #99788
    #1071575

    Hej om man vill jogga på morgonen och bränna fett men inte muskler hur bör man då äta innan eller kan man precis som med morgonpromenader äta direk efter och inget innan? med jogging menas ca 4-8 kilometer

    #1071724

    Jag brukar inte äta innan utan efter då jag ofta sticker ut 05:30-06:00 och är inte hungrig då samt skulle få håll om jag åt.

    #1071764

    Det är hugget som stucket – Förutsatt att du äter ordentligt efter passet. Det viktiga är att det känns bra.

    #1071914

    men man bränner inte något på musklerna om man inte intar något alls? tänker mig mera om man ska äta något litet och vänta lite och då menar jag väldigt lite, någon som vet ?

    #1072958

    jag menar mera att typ äta ett ägg och en tugga på ett knäckebröd typ, vad säger ni om det? jag tänker då mera på att lura kroppen att det kommit in lite föda, så att man inte bränner på musklerna

    #1072976

    Ta ett glas mjölk innan är mitt tips då du uppreglerar proteinsyntesen något. Det kanske är irrelevant och huvudsaken är att du känner dig pigg när du startar din runda. Är du slö, ta ett glas mjölk. Är du pigg, dra på dig skorna kör en rysk polkadans på vägen ut och spring sen för allt vad benen håller :)

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.