minska fett MEN…..

Home Forums Deff och fettminskning minska fett MEN…..

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #65253
    #453604

    hejsan.
    jag börjar med att be om ursäkt om jag lägger detta i fel tråd.
    men det är så här att jag har lite halv rund mage. inte tjock men jag har lite att ta på så att säga. inte så mycket egentligen. det som är där är där liksom. jag försöker då få bort all underhuds fett som jag har runt magen. men jag vet inte om jag gör rätt.
    så….
    1. hur tränar man när man vill träna bort fett från magen? köra många reps? köra tungt? lr vad?
    2. jag är ute efter att bygga volym (om det nu kallas så?). jag skulle vilja ha en kropp som brad pitt har i fight club. hur ska man då träna egentligen får att få sådana muskler? samma där. träna tungt? köra en sak många gång? osv

    jag tackar så väldigt mycket i förhand

    m.v.h

    Daniel

    #453605

    Du får inte fram rutorna via något särskilt träningsupplägg. Du får satsa på att gå ner i vikt och fortsätta träna tung styrketräning, högt proteinintag etc.

    Var fettet avlägsnas mer eller mindre är främst en genetisk fråga. Det förefaller som den viscerala fettansamlingen (dvs fettet som omger organen i bukhålan) kan omfördelas vid konditionsträning dock. Helt klart värdefullt ur hälsosynpunkt då detta fett är det farliga fettet, men inget som gör rutorna synligare.

    #453606

    men hur blir det om jag börjar köra jätte hårt med magen när jag har lite under huds fett? kommer det se konstigt ut lr hur kommer musklerna byggas då?
    jag kan absolut inget sådant här. så där av jag kanske ställer dumma frågor

    #453607

    Formen på dina muskler är du född med. Dom kan bara bli större eller mindre. Fettmängden avgör hur väl dom syns.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.