När kommer deffresultaten?

Home Forums Deff och fettminskning När kommer deffresultaten?

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Posts
  • #101881
    #1076434

    Jadu var ska jag börja -.-
    inte nog med att jag inte har någon fritid under deffen då jag måste ut och gå jämt, träna jämt. och när jag inte tränar så står jag i köket.

    Men det blir såklart värt de tänkte jag :D allt jävla slit, sömnbrist pga PWO. äcklig mat, fotskav o.s.v
    Men efter en månad ser jag absolut ingen skillnad alls. Jag har hört med folk som har deffat, och dom ser tydliga resultat på 1 månad, dom börjar redan se efter 2-3 veckor.

    Jag vet att kosten är klockren!!
    Promenad varje dag!!
    Gym 5-6 ggr i veckan

    Jag kanske inte borde se resultat efter 1 månad, vad fan vet jag.
    Hade det varit kul att deffa hade jag inte brytt mig ett dugg, men man är ju ständigt trött och seg. Den enda motivationen man har kvar är att få se lite resultat av det hårda arbetet man lagt ner.

    Som sagt vad fan vet jag? De kanske inte syns någonting på 1 månad ?

    #1076466

    Kolla dig inte blind i spegeln, kolla istället på bilder du tagit innan och efter, där ser jag mest resultat. Ta bilderna i samma vinkel och ljus för att se resultaten bäst. Mina resultat tog la ca 2v innan jag såg rätt tydliga resultat, dock tappa jag mycket vätska.

    Är aldrig seg i min diet, se till att få tillräcklig sömn. Om du får sömnproblem av PWO skippa det! Jag kör bara koffeintabletter och tycker det fungerar klockrent. Om du vill köra på PWO träna tidigare på dagen om det finns möjlighet. Har du för lite kolhyderater i ditt schema, kan också vara varför du är seg.

    #1076471

    okej tack för svar! Kan kanske va så att man stirrar sig blind, Det finns någon rot man kan äta med som tydligen ska pigga upp som satan. inget du har provat? Jag har skippat PWO-n nu

    #1076484

    Nope :) Testa att undivka fett och fibrer ca 4h innan träning. Har gjort mig piggare, innan träning (30min – 1h) tar du en blandning mellan snabba kollisar och långsamma.

    #1076736

    Gör man rätt ska man kunna se resultat på en månad helt klart, tycker jag.

    #1076744

    Måttband runt magen. Det enda som säger en hobbytränare något.

    #1076746
    Gran wrote:
    Måttband runt magen. Det enda som säger en hobbytränare något.

    Om man ökat mag- och ryggmuskler då? ;)

    Jag tycker man ska kunna se uppenbara resultat i spegeln. Men visst är siffror bra för att bekräfta att det man ser stämmer.

    #1076824
    symisthekey wrote:
    Gran wrote:
    Måttband runt magen. Det enda som säger en hobbytränare något.

    Om man ökat mag- och ryggmuskler då? ;)

    Jag tycker man ska kunna se uppenbara resultat i spegeln. Men visst är siffror bra för att bekräfta att det man ser stämmer.

    Jag ser inte ett skit i spegeln då jag kollar i den varje dag. Måttband och kort är det som gäller för mig, där ser jag skillnaden på svart och vitt. Om du ska ta kort se till att ha samma belysning då det kan ge missvisande resultat annars

    #1076835
    symisthekey wrote:
    Gran wrote:
    Måttband runt magen. Det enda som säger en hobbytränare något.

    Om man ökat mag- och ryggmuskler då? ;)

    Jag tycker man ska kunna se uppenbara resultat i spegeln. Men visst är siffror bra för att bekräfta att det man ser stämmer.

    Haha jadu. :D Men nej, att öka något märkvärdigt i magmuskler gör du inte under en så pass kort tid som en deff. Att bli av med fett går i en svepning medan det tar år att bygga på några centimeter muskler extra över mage.

    Alla som kör deff bör mäta sig. Det går väldigt fort och räcker att man gör det varannan vecka. Skitlätt att hålla uppe motivationen då. Att kolla vikten kan vara helt meningslöst ibland när vissa tror de fastnat fast de inte har det.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.