Sista kilot

Home Forums Deff och fettminskning Sista kilot

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #48351
    #117743

    Någon som har något bra tips för att förlora typ det sista kilot, eller med andra ord gå från ca 8bf% till typ 6bf%?

    #117744

    Samma sätt som du gått från 10% till 8% Men det brukas vara segt ju längre ner du kommer. Du får helt enkelt sänka intaget eller köra cardio, your pick. Tråkigt svar ;-)

    #117745
    Gober wrote:
    Samma sätt som du gått från 10% till 8% Men det brukas vara segt ju längre ner du kommer. Du får helt enkelt sänka intaget eller köra cardio, your pick. Tråkigt svar ;-)

    Haha, har testat både att sänka och höja intaget, samt köra mer både låg och högintensiv träning. Trots detta kan jag inte så så mycket skillnad sedan för typ två veckor sedan men det kan ju vara lite psykiskt också. Antar att jag helt enkelt får ha tålamod och fortsätta!

    #117746

    Man når platåer ibland. Jag slutade helt med cardio och lät kroppen vila lite och då tappade jag typ 2kg som jag inte lyckats bli av med på 2 veckor.

    #117747
    Gober wrote:
    Man når platåer ibland. Jag slutade helt med cardio och lät kroppen vila lite och då tappade jag typ 2kg som jag inte lyckats bli av med på 2 veckor.

    Kör HIIT 2gånger, styrketräning 3gånger och powerwalk 2gånger/vecka just nu :) Om det fortfarande inte har hänt så mycket om typ en vecka får jag väl ändra litegranna.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.