Slutperioden på min deff

Home Forums Deff och fettminskning Slutperioden på min deff

  • This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Posts
  • #73995
    #586332

    Har sedan i början av Januari dietat och har tappat ca 14kg. Jag är helt klart nöjd med resultatet men känner att det har stannat av nu. Jag har ca 6 veckor kvar av min diet (sen kommer diverse studentfirande osv) och undrar om det är någon som har lite tips för att fräsa på det lite extra nu de sista veckorna för att få fram lite konturer. Magen samt insåda håller fortfarande bra mkt fett. Har fortfarande söta kärlekshandtag kvar och dessa skulle jag vilja få bort.

    Jag har reglerat kosten samt kört lite mer cardio men nu funderar jag på att kanske köra på någon form av ”specialdiet” i form av DTD eller PF kanske? Har ingen större koll på dessa men tänkte läsa på mer om dem och om ni här har något tips på hur jag ska göra för att få fram den ultimata beachkroppen på 6 veckor…:whistle::|

    #586333
    Robert Svensson wrote:
    Läs på om IF och DTD så har du snart fixat det. :up:

    Som vanligt ger mina sökningar endast massa länkar till journaler och dagböcker där det inte står ett skvatt om detta. Vart kan jag läsa?

    #586334

    ”You are not logged in or you do not have permission to access this page.”
    :(

    #586335

    Men ordna ett konto……………………………………………?

    #586336

    Du kommer inte direkt få D&G modellkropp, men lite krut i musklerna för och fixa formen funkar nog med strikt kost, träning, inget slarvande.

    #586337
    Dabifo wrote:
    Du kommer inte direkt få D&G modellkropp, men lite krut i musklerna för och fixa formen funkar nog med strikt kost, träning, inget slarvande.

    Har du postat en ända vettig kommentar på detta forum?
    Du tror inte att jag efter 12 veckors diet och 14kg tappade kilon förstår själv att det krävs strikt kost, träning och inget slarvande? Har du ärligt läst min post och försökt förstå innehållet i den?

    I övrigt så måste jag säga att DTD verkar otroligt intressant men problemet kvarstår dock i att jag fortfarande bor hemma och inte kan styra mina måltider till 100% så det är nästan omöjligt för mig att endast äta protein.

    #586338
    Qustaph wrote:
    Har du postat en ända vettig kommentar på detta forum?

    Nej, det har han inte.

    I övrigt är det ju som sagt inte helt lätt att bo hemma och samtidigt äta termogent. Dock kanske du ändå ska ta ett litet snack med mamsen, ty DTD är garanterat den snabbaste diet jag provat och är väl värd ansträngningen, kan jag säga.

    Men, som sagt – jag förstår ditt dilemma.

    #586339
    Jon Larsson wrote:
    I övrigt är det ju som sagt inte helt lätt att bo hemma och samtidigt äta termogent. Dock kanske du ändå ska ta ett litet snack med mamsen, ty DTD är garanterat den snabbaste diet jag provat och är väl värd ansträngningen, kan jag säga.

    Men, som sagt – jag förstår ditt dilemma.

    Håller dock på att leta lägenhet för fullt och ska flytta så snart jag hittar en som passar så man kanske helt enkelt ska gnata på och köra sitt vanliga race nu och sen så kan man dra några veckor under sommaren med DTD om man inte är nöjd. Tack för svaret iaf!

    #586340

    Varför inte fortsätta som du har gjort om det fungerar för dig? Varje kilo du tappar är ju samma oavsätt vilken metod du använder

    #586341

    ledsen att säga det men det enda som kan hjälpa dig är en fettsugning… :D

    Bara sänk kcal lite om du vll det ska gå snabbare, men du har ju redan droppat runt 1kg/v och snabbare än så ska det ju inte gå.

    #586342

    Nu vet jag ju inte hur din kost ser ut alls men jag kan nästan tänka mig att du kanske ligger för lågt, testa med att lägga till ca 100-200 kcal och se om det händer något. Det är vänligt att vikten stannar till om man ligger för lågt respektive för högt. Det vet du väll bäst själv om du ligger högt eller lågt.

    QUOTE=Qustaph;512941]Har sedan i början av Januari dietat och har tappat ca 14kg. Jag är helt klart nöjd med resultatet men känner att det har stannat av nu. Jag har ca 6 veckor kvar av min diet (sen kommer diverse studentfirande osv) och undrar om det är någon som har lite tips för att fräsa på det lite extra nu de sista veckorna för att få fram lite konturer. Magen samt insåda håller fortfarande bra mkt fett. Har fortfarande söta kärlekshandtag kvar och dessa skulle jag vilja få bort.

    Jag har reglerat kosten samt kört lite mer cardio men nu funderar jag på att kanske köra på någon form av ”specialdiet” i form av DTD eller PF kanske? Har ingen större koll på dessa men tänkte läsa på mer om dem och om ni här har något tips på hur jag ska göra för att få fram den ultimata beachkroppen på 6 veckor…:whistle::|[/QUOTE]

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.