Varför blir man inte hård o tajt…!

Home Forums Deff och fettminskning Varför blir man inte hård o tajt…!

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 31 through 34 (of 34 total)
  • Author
    Posts
  • #852477
    bigbulka wrote:
    De flesta ser ju även storögt på bilderna i byggartidningar och på nätet på ”de store” och sätter ribban lite för högt :)

    True true! Små[/b] SÄKRA steg FRAMÅT[/b] gubbs och gumms! :up:

    #852478
    Ulrika Johansson wrote:
    Läste en text av Anders Granheim(tror jag) i en Body för några år sedan när jag började träna på allvar och den gick ut på att man bara måste ha DET för att lyckas.
    D= Diciplin
    E= Envishet
    T= Tålamod

    Det har varit mitt motto sedan dess och det funkar bra för mig. 8)
    Sedan måste man enligt min mening också älska att plåga sig själv och brinna för det man gör annars är det lika bra att lägga ner en tävlingssatsning i alla fall.
    Man kan ju faktiskt träna ”bara” för att man mår bra av det och för att man vill hålla formen och fysiken i gott skick. :)

    Tycker detta stämmer bra, men jag måste tillägga: JÄVLARANAMMA!!!
    Det är det som skiljer agnarna från vetet. Det är när man just ska greppa vikterna och man tänker för sig själv, ”nej nu dj_vlar!”, det är då det händer saker.

    #852479
    Jonas Lundberg wrote:
    Måste bara tillägga att det inte handlar om mig, även om det kunde gjort det! :(
    Ser detta problemet ofta och speciellt på forum som detta. Ambitionen brukar inte vara det stora problemet.
    Många unga tjejer och killar med tävlingsambitioner, som enbart har läst sig till sin kunskap, som försöker komma iform för att tävla, kör sitt eget race, men lyckas oftast inte ta sig hela vägen till scenen.
    Vanliga slappa svenssons som bara vill komma i form till sommaren är en helt annan femma…

    seså jonas så dålig form var du inte i:)

    tycker de såg kanon ut på bilderna i alla fall

    #852480
    Jonas Lundberg wrote:
    Meningen med den här tråden var att ge en liten syn på varför man inte kommer i tillräckligt bra form för att hävda sig på scenen.
    Många pressar kroppen mer än vad den klarar…
    Tycker det är synd att många sliter som djur, men får inte dom resultaten som dom hade hoppats på.
    Man kommer inte att se ut som en bodybuilder med 3-4 timmars träning/dag och ett stort underskott på kalorier i kanske 4-5 månaders tid.
    Visst kommer formen att bli mycket bättre och fettdepåerna kommer att minska ordentligt…

    Tränar man 3-4timmar om dagen tränar man fel……100% säkert!!!!!!!!

Viewing 4 posts - 31 through 34 (of 34 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.