Viktminskning hjälp?

Home Forums Deff och fettminskning Viktminskning hjälp?

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #100610
    #1073141

    Jag är en 17 år gammal kille som väger runt 100kg och är någon stans runt 180 lång, jag har alltid varit överviktig men inte så att jag ser jätte-tjock ut. Nu har jag iallafall bestämt mig för att ta tag i min kropp och har börjat gymma ca 4 dagar i veckan sen ca 3-4 månader tillbaka, jag har egentligen ganska bra gener för att få en snygg kropp men jag måste bli av med kroppsfettet. Jag har inte jätte-bra koll på hur alla kosttillskott fungerar men har läst att den finns sådant som hjälper med fettförbränning, hur bra är det och vad funkar bäst för att tappa några kilon? ( Jag äter ganska bra, äter nästan inget godis och snacks och dricker i princip ingen drick eller alkohol, försöker äta lagom portioner och se till så att det finns en hel del grönsaker på tallriken.)

    #1073235

    Mitt råd, skippa allt som heter tillskott och fokusera på bra träning och bra kost istället. Håll det enkelt och fokusera på bra intensitet och en livsstil som du kan hålla en längre tid. Tålamod är vad som krävs så löser du det där

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.