Viktnedgång ?

Home Forums Deff och fettminskning Viktnedgång ?

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #51064
    #122859

    Hallå!

    Skulle vilja ha lite hjälp med min viktnedgång.

    Tänkte berätta lite om situationen och så att ni förstår lite. Sen ett år tillbaka så fick jag en ny njure. Allt har funkat jätte bra och sånt förutom min vikt som direkt började öka. På grund av alla mediciner så ökade min aptit enormt mycket och kilona började rasa uppåt. Gick upp över 10 kilo efter operationen.

    Har nu tagit tag i det och slutat med allt de dåliga dvs Chips , läsk , godis you name it. Problemet är att när jag börjat gå ner i vikt känner jag inte att bröstet vill gå ner utan ser det samma ut. Ser mer ut som Chipstuttar :p haha om ni vet vad jag menar. Vet inte om jag äter fel eller nåt sånt men skulle vilja få tillbaka mer platta bröstbuskler istället för Chipstuttar.

    Hoppas ni kan hjälpa mig med problemet. Med både kosten och med minskning :)

    Mvh Tobias

    #122860

    Ingen som kan hjälpa mig med problemet , varför inte brösten vill följa med ner när jag går ner i vikt ?

    #122861

    Krävs troligtvis bara mer viktnedgång, dom ”släpper” nog bara senare för dig.

    #122862

    Så det är bara att försätta styrketräna hårt och motionera och hålla dieten :) ?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.