vilket är bäst?

Home Forums Deff och fettminskning vilket är bäst?

  • This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Posts
  • #65523
    #454581

    sluööe behöva lite hjälp med vilken deff typ som ger snabba resultat? vad ger bästa fettföränning? jag kör crosstrainer! å kan man få tag i nått kosttillskott som verkligen ger resultat? behöver hjälp! tack på förhand.

    #454582

    Finns en tråd precis ovan din som går igenom Deff alderles upmärkt. Den e nailad högst upp på Deff-sidan alltså. Lycka till

    #454583

    Och trådar om fettförbrännande tillskott har du hur många som helst i den delen av forumet.

    Allt som är lagligt och icke läkemedelsklassat har en väldigt väldigt liten effekt men det är upp till var och en vad man anser befogat att betala för.:)

    #454584

    en stark kaffe + 1L grönt te på fastande mage på morgonen verkar ge mig högre ämnesomsättning och fettförbränning och koffein och grönt te extrakt brukar vara de mest verksamma ämnena i fettförbränningsprodukter, så om du inte har några problem med att dricka kaffe och te så är det ganska onödigt med fettförbränningspiller men om du ändå vill testa nåt kosttillskott är kanske VPX meltdown eller AMP nåt för dig då de inte innehåller gröntte extrakt och verkar vara effektivare än de flesta fettförbränningsprodukter

    #454585

    glömde även att nämna att många av produkterna kanske inte ger så stor effekt på förbränningen men vissa kan vara riktigt bra mot aptiten och ge mycket energi

    #454586

    om du äter 1 avocado varje morgon 20 min innan du skall ut på din 1h promenad kommer du tappa minst 2kg/v. Avocadon innehåller nämligen ett ämne som är ruskigt fettförbrännande i samband med aktivitet.

    #454587
    Wargen wrote:
    om du äter 1 avocado varje morgon 20 min innan du skall ut på din 1h promenad kommer du tappa minst 2kg/v. Avocadon innehåller nämligen ett ämne som är ruskigt fettförbrännande i samband med aktivitet.

    Om du inte är ironisk vill jag gärna ha källa på detta

    #454588
    wargen wrote:
    om du äter 1 avocado varje morgon 20 min innan du skall ut på din 1h promenad kommer du tappa minst 2kg/v. Avocadon innehåller nämligen ett ämne som är ruskigt fettförbrännande i samband med aktivitet.

    bs

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.