Bröstet.

Home Forums Fitness Bröstet.

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #53899
    #135162

    Hej på er ! Jag har lite extra underhudsfett, ca 20% och håller såklart på att försöka få bort det, jag har tidigare gymmat 3 ggr i veckan, men skall köra 2 dagar gym och 2 dagar thaiboxning nu istället =) måndag thai, tisdag gym onsdag thai, torsdag gym, Nu till frågorna:

    1: Är thai bra träning för att få en fit kropp ?
    2: Som jag sa så har jag ca 20% underhudsfett, så mitt bröst har inte den där goa ”chest formen” utan mer hänger ner lite, men när jag fryser ibland så drar ju kroppen ihopp sig, och då får jag den där ”chest formen” så jag undrar, är det så som mitt chest kmr se ut om jag blir av med mer underhudsfett ?

    med ”chest formen” så menar jag den där klassiska, när man kan ”se” bröstet under tröjan, konturerna på sidorna osv, den formen som är som exempel på gubben på alla maskinerna som finns på gym osv, tacksam för svar! /Hausmausen

    #135163

    Du kommer förmodligen bränna fett när du kör thai, har själv gjort det och det är bra såväl styrke- som konditionsträning. Men vill du ha markanta muskler måste du till att börja med ha muskler som kan synas under tröjan. Och ju mer muskler och ju mindre fett du har desto mer kommer kanter och bulor att synas. Ett bra upplägg för hela kroppen uppdelat på de dagar du tränar gym är att rekommendera och sen är det bara vara regelbunden i träningen så kommer resultaten.

    Glöm bara inte att äta mycket, det går åt mycket energi när man tränar hårt.

    Lycka till!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.