Dam-EM Viterbo, peppningstråd.

Home Forums Fitness Dam-EM Viterbo, peppningstråd.

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 231 total)
  • Author
    Posts
  • #92233
    #1007086

    Jag vill ägna en tråd till att peppa det svenska landslaget till framgångar på EM. Den officiella invjudan har kommit ut och det återstår nu 8 veckor innan finaldagen utanför Rom. Senast under VM gick inga svenska tjejer vidare till finaldagen, men det ska det bli ändring på nu är det tänkt.

    De som representerar Sverige i Body-Fitness är.

    Cecilia Benjaminsson
    Carina Isaksson
    Åsa Hällstorp
    Evalinda Karlsson
    Linda Fodor

    Dessutom kommer Eva Ahlgren tävla i bodybuilding…

    Ge nu järnet och visa vad ni går för. :up: :up:

    #1007087

    lycka till tjejer!!! ska bli jättekul att se massa bilder på er!! spännande….

    kanske någon som ställer upp i nogp oxå?? :)

    #1007088

    Släpp ”blygseln” och alla tankar på att ”guu, va stort det är – vad gör lilla jag här?”. Fokus på pallen så är chansen mycket stor att det faktiskt blir verklighet.

    En dos svensk laganda också ger lite av den extraenergi som kan vara skillnaden mellan succé och ordinär prestation.

    Lycka till!

    #1007089

    Jaa… :D lycka till nu alla tjejer!! Visa Italien vad ni går för, vi tror starkt på er!! Heja heja :emo-thumb [/b]

    #1007090

    Håll era huvuden högt och visa att det är ett helt gäng med vinnare som anländer till Viterbo i Italien. Uppträd som vinnare, ses som vinnare och ni kommer belönas som vinnare :nod . Bara ut å´kör så d´ryk´;) . Håller tummarna HÅRT här hemma för er ALLA :up: .

    :aggresiv: Swedish POWER!!!![/b]

    #1007091

    Kommer hålla tummarna för er alla! :emo-thumb
    Ni är riktigt grymma tjejer så det här kommer gå hur bra som helst!!! :yahoo:

    STORT LYCKA TILL TJEJER!!
    Kämpa på nu sista biten…

    Kram Lina

    #1007092

    Jag vet att ni är alla rutinerade, tuffa, trygga,sportsliga tjejer, ni kan verkligen fokusera rätt när det gäller,det har jag själv varit ”vittne” till:nod . Jag är övertygad om att ni kommer att inta tävlingsscenen i Rom med stolthet och bravur. Ni har alla förutsättningar för att lyckas, klaffar allt dagen ”D” så blir ni hur farliga som helst!
    Önskar er lycka till!:up: :emo-thumb

    Ha kul, tro på er själva och fokusera till 100%!
    Ni är bäst!
    Kram /Maria

    #1007093

    Det ska verkligen bli spännande att se hur det går för er alla! Vi är många här i detta avlånga land som håller tummarna :up: Hoppas med hela mitt hjärta att ni kommer lyckas, uppfylla era förväntningar! Många stora kramar till er alla.. (se bara upp för alla italienska män*hehe*,de skulle nog MER ÄN GÄRNA hjälpa till att ”smörja in er”..Har själv varit där 4 ggr,alla fördomar om hur italienska män är stämmer,*blink*)

    #1007094

    Eva-linda Karlsson Kommer på pallen om hon är i samma form som senast.

    #1007095

    mm kör hårt och plocka lite medaljer, enda inställningen som gäller :)

    #1007096

    Lycka till tjejer , Vissa vad sweden can do8)

    Se till att ha riktig kul!!!!!!

    #1007097

    Linda Fodor med hela 7 veckor kvar innan EM :P :emo-thumb .

    #1007098

    Otroligt fin form, Linda:yahoo: Lycka till alla tjejer! Nu är det dags att hämta medaljer hem:up:

    #1007099
    Annika Warg wrote:
    Linda Fodor med hela 7 veckor kvar innan EM :naughty.

    I know och bättre kommer det att bli :P :rtfm:

    Fuck duracell Linda has all the energi she needs and then some:nod

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 231 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.