Deffa, nå lägre kroppsfett

Home Forums Fitness Deffa, nå lägre kroppsfett

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #107938
    #1084152

    Hej! Började bulka för 1 månad sen och ska fprtsätta 1 månad till för att få lite mer massa, till att bygga lite mer muskler! Sen kommer vi till min fråga, är det möjligt att börja deffa om 1 månad o köra tills sommalovet, 14 juni? Man kan se mitt sixpack lite när när spänner men inte alltför mycket! Är runt 8% kroppsfett men vill komma ner till 4-6%! Är detta möjligt på 2-3 månader? Har snabb metabolism om det skulle göra någon skillnad! Är det möjligt att se resultat då på 2-3 månader om man ligger på ett kalorieunderskott på runt 500 kalorier? Gymmar 4 ggr i veckan och tränar fotboll 2 ggr i veckan! För överigt, är 16 år 175cm och 65-66 kg! Tacksam för svar:)

    #1084155

    Skall du ner till 4% kroppsfett kommer du att bli tävlingshård.
    Och väger du inte mer än vad du gör nu, jag gissar på att du inte har så mycket muskelmassa, kommer du bara att se tunn och tärd ut.

    Här har du en bild som ganska bra visar hur kroppar ser ut vid olika fettprocent:
    [img=http://leanmuscleproject.com/wp-content/uploads/2014/07/body-fat-percentage-men.jpg]Det är fö inte många gram muskelmassa du kommer att kunna lägga på dig under två månaders kaloriöverskott.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.