Hjälp med diet och träningsprogram, panik

Home Forums Fitness Hjälp med diet och träningsprogram, panik

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #107688
    #1083929

    Hejsan!

    Är en kille på tjugotre år som har sedan sjunde klass känt att jag överviktig.
    Är 175cm lång, väger 64 kilo. Dock har jag ett midjemått (om jag har mätt det rätt) på 90cm.
    Ser mig själv som tjock och allting började samtidigt som jag slutade med fotboll och då jag flyttade till en ny skola som man per automatik gjorde när man började i sjunde klass där det självklart fanns en kiosk i närheten också…

    Samma år så gick även min far bort och det blev en del skolk + småätande hemma under den perioden och har sedan dess fortsatt på samma bana av någon himlans dum anledning. Jag vet ärligt talat inte vad jag ska ta mig till, vad jag ska äta? Vad jag kan äta? Hur jag ska börja motionera, det vill säga ett bra program vecka in och vecka ut som passar en som inte har den bästa konditionen och har aldrig varit inne på ett gym.
    Anledningen till det är väl kanske för att man skäms lite över hur man själv ser ut…

    Så det jag ber om, verkligen ber om är om någon skulle kunna hjälpa mig med något normalt kostschema, behöver inte vara något extremt, långsamt men successivt..

    Tack på förhand,
    Nimpan

    #1083937

    En bra början är att skaffa kunskapen.
    Läs detta: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=26881

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.