Hur lång tid tog det för er att ”komma i form”?

Home Forums Fitness Hur lång tid tog det för er att ”komma i form”?

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Posts
  • #77124
    #646648

    Hur lång tid tog det för er fitnesstävlande (eller med väldigt fita kroppar=) att komma i bra form?

    kanske inte från scratch, men från hyfsat vältränad utan direkt synliga muskler? (ja…det är så jag ser ut)

    vore kul att få veta! tack på förhand!

    #646649

    går du på JB?

    #646650

    hm,va? är inte så haj på förkortningar tyvärr…

    #646651

    Alla har olika mål om sina egna ”former”!
    Alltså vad man själv vill uppnå skulle jag kalla ”komma i form”.
    Och dem flesta är aldrig nöjda med sina kroppar:p

    #646652

    Bra form är ju en definitionsfråga.

    Jag tränar fortfarande för att komma i min bästa form. De finns de som tycker att jag är i bra form nu och så finns de dem som tycker att de är i bra form och har 10kg mer fett på sig än mig. En definitionsfråga som sagt.

    #646653

    absolut är det en definitionsfråga. Men att komma i form och få lite synliga muskler, alltså inte nerdeffad till max.

    Undrar bara för att veta lite hur hårt jag ska pressa mig. Man har en förmåga att bara köra på de gamla vikterna som vanligt annars.

    #646654
    Tuvstarr wrote:
    Man har en förmåga att bara köra på de gamla vikterna som vanligt annars.

    Sluta med det då. :)

    Ha som motto att alltid försöka öka vikterna, givetvis med samma utförande (om det är bra dvs), kanske är en bra devis för dig.

    Annars håller jag med Baboom.

    #646655

    har redan ökat vikterna, men en del övningar kan jag inte göra med tyngre vikter för då blir övningarna inte riktigt genomförda.

    men jag undrar mest för att ha ett mål så jag vet hur mycket jag ska pressa mig. ett år, två, ett halvår? lite så bara.

    #646656

    Är väl bättre att sluta undra och börja pressa sig tills man är i önskadform, det kommer garanterat att gå fortare än att ”undra” sig i bättre form. Är ju helt omöjligt att svara på, beror helt på hur du sköter kost, träning osv.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.