Ny kropp till bröllopet!

Home Forums Fitness Ny kropp till bröllopet!

  • This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #104246
    #1080111

    Hej, ja, jag är ute efter en ny kropp till mitt bröllop :)
    Jag har nyligen upptäckt att jag brutit igenom min hjärna vad gäller styrketräning, med det menar jag att jag funnit lyckan av träningen och jag vågar lägga på mer än vad jag trott jag skulle kunna göra.
    Jag har kört efter ett träningsprogram för styrka, 3set med 6-3reps, trappat av i reps varannan vecka o ökat vikterna såklart.
    Nu hallå jag gå över till att forma och bygga mer, jag vill ha fram konturer och få bort lite fett.

    Jag undrar hur jag ska göra detta bäst? Jag har fram till juli på mig att göra mitt bästa. Jag har koll på kosten, vad jag ska äta, men inte hur mycket jag ska äta. Min basala ämnesomsättning är på kring 1450 kcal. Jag jobbar som konstruktör så sitter tyvärr mycket på dagarna..
    Ska jag äta 40/40/20? Protein/kolhydrater /fett. Fick höra att jag behövde 88g protein per dag.. Och ska jag följa % så blir det inte många kcal.
    Har någon tips att ge?

    Sen ska jag träna styrka 3ggr i veckan o kondition 3ggr i veckan eller vad är bäst?
    Jag har tänka att lägga in deff 2 månader innan bröllopet, så i maj börjar jag med det.

    Någon? :D

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.