Nybörjare att deffa

Home Forums Fitness Nybörjare att deffa

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #101360
    #1075120

    Tjeba alla trogna!

    Fast jag har styrketränat sedan 2007 är jag ny med att träna på rätt sätt. Ett impulsivt magkänsla beslut blev till att jag nu riktar mig mot ett nytt mål som är grunden till kommande styrka och är ett roligt mål att sikta mig mot. Det är tajt med tid men jag hoppas att kunna stå på scen i juli för att för första gången vara med i Tammerpokalen i sommar(body fitness). Jag tycker att det är en rolig grej att göra men det är resan dit som är tuff. Några av mina kompisar har varit med om detta och de säger att det är inget att rekommendera, men jag tänker göra det möjligt eftersom viljan är större än ord :up: Ett stort hjälp skriker inuti mig. Det är svårt att hitta andra som är villiga att hjälpa en. Det gäller att ha de rätta verktygen med sig, strikt planering, och ha disciplin och kontroll över läget. Planeringen är därför svår att göra och hålla. Tips, kommentarer etc. skulle uppskattas för att göra deffning möjlig till juli i sommar :D eventuella länkar och erfarenhet från det skulle upskattas ochså! //Hoppfull trogen gymmare

    #1075151

    Hej!

    Jag joinar in här då jag känner som du att jag tacksamt tar emot alla tips och verktyg som finns. Jag satsar på Tough Viking nu i September och känner att jag behöver maximera min styrka.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.