Tävla 2012, 2013 eller 2014

Home Forums Fitness Tävla 2012, 2013 eller 2014

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #51610
    #125084

    Hej, jag har sen ca 2 månader tillbaka börjat träna riktigt seriöst.
    Med seriöst så syftar jag på träningsupplägg, kosttillskott och kosten i övrigt.
    Resultat och välbefinnande är självklart motivationskällor, men jag är en person som ständigt vill utvecklas och nå nya mål. Detta har lett mig in på att sikta mot riktigt högt uppsatta mål. Jag skulle därför vilja tävla, dock vet jag inte hur lång tid det skulle att transformera om min kropp till tävlingsform. Så jag är därför öppen för vilket år jag ska sikta på.

    Och varför skriver jag då? Jo jag skulle verkligen behöva/vilja träna tillsammans med någon kunnig. Detta skulle vara ett gemensamt utbyte, alltså att att du tycker det skulle vara någonting kul och utvecklande också.
    Jag letar alltså antingen efter en ”mentor” eller en ”träningskompis” som har drivkraften som jag..att tävla en dag. Tillsammans ska vi nå våra mål!
    Ingenting är gratis! Men hårt jobb, lönar sig! :)

    Jag tränar på Sportlife i Garnisonen (Östermalm).

    #125085

    Har skapat en ny tråd som innefattar ett annat upplägg (att skapa ett team med nybörjare för att sen tävla, alla behöver inte ha det som mål). Inlägget finns under allmänt om gymträning: [http://forum.body.se/showthread.php?t=158763]

    #125086

    Sikta på att ha kul till en början och sätt massa kortsiktigare mål, ta det lugnt och behåll motivationen.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.