Tävlingssatsa

Home Forums Fitness Tävlingssatsa

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #53207
    #132082

    Jo det är som så här att jag har länge tränat styrketräning ca 10 år, men nu de senaste 2 åren har jag blivit mer disciplinerad och seriös kring både kost, träningen och återhämtning vilken har givit mig bra resultat och tankarna kring att börja tävla har blivit fler och fler.

    Jag var i Stockholm för ett par helger sedan och lyssnade på en föreläsning Sid Knutsson och Martin Löwgren höll och det var i samband med detta som jag bestämde mig för att börja tävlingssatsa.

    Min fråga till er är följande:

    jag skulle inom en 2 års period börja tävla inom CBB och går allt väl och allt klaffar så skulle jag vilja ställa upp på ahlströmertrofen sommaren 2012, visar det sig att jag är nöjd och allt känns bra har jag som mål att ställa upp på luciapokalen året därpå dvs 2013

    Om det finns någon här som har erfarenhet kring tävling och andra erfarenheter kring detta område, vad har ni för tips jag kan ta med mig?

    Och är det en god ide att skaffa en pt som kan hjälpa mig på vägen med kost&programupplägg? jag sjv tycker jag besitter på ganska mycket kunskap men det kanske är bra och få lite hjälp osv

    Tacksam för svar :D😀
    Hade gott

    MVH
    Tobias

    #132083

    Jag såg att du postade dubbelt, så jag plockade bort en av trådarna. Det listas ett antal coachningstjänster i denna tråd: [http://forum.body.se/showthread.php?t=28768]

    Quote:
    En verksamhet som växt under de senaste åren är de som erbjuder coachning för de som vill tävla i bodybuilding eller någon av fitnessgrenarna (AF, F, BF, CBB). Med erfarna personers hjälp inom kost, träning och presentation/posering så kan en nybörjartävlande presentera bättre än på egen hand.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.