Träningsläger

Home Forums Fitness Träningsläger

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #66229
    #469777

    Hejsan!

    Hoppas detta rätt forum, om inte så ber jag om ursäkt, var vänlig att flytta min post var den än hör hemma. Tack.

    Jag har hört talas om sk training camps, googlade lite och hittade resor svenskar (säkert många av er) åker på under 1-2 veckor och tränar tillsammans. Jag är intresserad av något liknande, fast under en längre period med personlig tränare. Jag har tid och ekonomisk möjlighet men vet bara inte vart jag ska vända mig. Jag reser mer än gärna utomlands och gärna till ett ställe där det finns mer att hitta på, sightseeing mm. Hittat ”Boot Camps” i U.S, ställen där man bor, får mat och helt kan fokusera på träningen tillsammans med kunnig personal, men dom verkar mest inrikta sig till överviktiga personer. Så jag undrar helt enkelt om ngn här känner till ngt liknande fast för fitness. All info av intresse, tack för att du läste, ciao!

    #469778

    2xFitness Olympia-segrarinnan Jennifer Hendershott har en framgångsrik serie läger i USA: [www.getphatwithjen.com] – i grunden riktat till tjejer, men jag är ganska säker på att jag sett variant av läger som riktat sig till killar med. Onlineversionen finns på [www.GetPhatOnline.com]

    #469779
    Magnus Branzén wrote:
    2xFitness Olympia-segrarinnan Jennifer Hendershott har en framgångsrik serie läger i USA: [www.getphatwithjen.com] – i grunden riktat till tjejer, men jag är ganska säker på att jag sett variant av läger som riktat sig till killar med. Onlineversionen finns på [www.GetPhatOnline.com]

    Ska kolla, tack så jättemkt!

    #469780

    Här är ett nyligt inlägg från [http://www.hardbody.com/news/ HardBody.com] om träningsläger – dock bara för kvinnor:

    Quote:
    If you’re new to the industry or looking to gain insight at what it takes to be an IFBB pro consider attending one of these camps. This is your chance to learn from some of the industry’s top pros. All of these camps are designed specifically for women and are women only events.

    Adela Garcia
    3 x Fitness Olympia Champion
    2 x Fitness International Champion

    O.F.F. Challenge Camp
    Next Camp – Jacksonville, Florida – March 13-15, 2009
    More Info: [www.adelafitness.com]

    ——-

    Monica Brant
    Fitness Olympia Champion
    Fitness Icon

    F.E.M Camp
    Next Camp – Pensacola, Florida – March 20-22, 2009
    More Info: [www.femcamp.net]

    ——-

    Jen Hendershott
    2 x Fitness Olympia Champion
    Fitness International Champion

    Phat Camp
    Next Camp – Phoenix, AZ – Jan. 20 – Feb 1, 2009
    More Info: [www.getphatwithjen.com]

    ——-

    Julie Lohre
    Top IFBB Fitness Competitor

    FitBody Camps
    Next Camp – Feb. 27-28, 2009 – Cincinnati, OH
    More Info: [www.julielohre.com]

    ——-

    Jessica Wright
    IFBB Figure Competitor

    Indy Adventure Boot Camp
    Next Camp – Multiple locations and times in Indiana
    More Info: [www.indyadventurebootcamp.com]

    ——-

    Shannon Dey
    IFBB Fitness Competitor & NPC show promoter

    Bombshell Fitness Academy
    Next Camp – Multiple locations and times
    More Info: bombshellfitness.com

    [http://feeds.feedburner.com/~r/HardbodyNewsUpdates/~3/519821593/ Läs hela inlägget i orginalformat här…]

    #469781
    Magnus Branzén;675002 wrote:
    2xFitness Olympia-segrarinnan Jennifer Hendershott har en framgångsrik serie läger i USA: [www.getphatwithjen.com] – i grunden riktat till tjejer

    Låter grymt!:up:

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.