Vad ska jag bygga?

Home Forums Fitness Vad ska jag bygga?

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Posts
  • #65701
    #458154

    Just nu äter jag rätt mycket och tänkte lägga på mej lite mer massa.
    Kanske kanske sikta på en tävling om nåt år eller 2… i BF eller AF då.

    Men frågan är. Hur mycket måste jag bygga för att komma någon vart? Jag är rätt hemmablind. Ser inte vad som är bra och vad som måste utvecklas.
    Så jag kastar mej ut i lejongropen och låter alla ha sina åsikter.
    Lade upp nåra bilder på: [http://www.pixbox.se/alb_show_id1005840_page0.html]

    Du får ha överseende med att jag är blek, fet, frisyrfel, konstig min, håriga ben. Allt är självporträtt och posera är inte alls min starka sida 😮

    SÅ, vad tycks?? jag tar gärna ris o ros för allting!

    #458155

    tycker du har bra fysik overlag, bra baksida lår!
    Axlarna/trapsen är väl det som släpar.
    keep the good work up :emo-thumb

    #458156

    som ovan säger men även benen.

    Kämpa på!:D

    #458157

    hoppas du inte ska tävla i BF…tror inte du får det för är bara tjejer som tävlar i BF:D
    ne men du menar nog CBB..
    Skämt och sido, bara fortsätt att bygga på dig över lag och träna ben hårt, en annan får kämpa som fan på dom nu för slarv i början

    #458158

    jag saknade lite axlar, traps och ben

    #458159

    inget är exceptionellt dåligt men inget som är exceptionellt bra heller. Så det är bara att köra på, träna hela kroppen lika mkt så blir det nog fint :)

    #458160

    Håller med Peter här :)

    #458161

    Håller med ovan. Tycker inget släpar direkt, utan allt ser helt enkelt ganska jämnt ut.
    Således tycker jag att du skall satsa på allt egentligen, men missförstå mig inte, det ser bra ut och du har en snygg ram. Dock behövs några kilo muskler till.

    Kör hårt!

    / Calle

    #458162

    Jag tackar stort för alla åsikter. Håller med om axlarna, de har jag svårt att få bra kontakt med. Men då verkar jag ligga hyfsat tilll i symetri i alla fall.
    Mer kött överlag, och lite extra prio på axlar o lår…

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.