Äter jag fel?

Home Forums Kost och Näringslära Äter jag fel?

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #100360
    #1072737

    Hej, är en hyfsat hårt tränande kille som är 177lång väger 75kg om det har någon berydelse, min fråga är iallafall: Om jag som igår körde 1h gym, 1mil jogging, 1h cykel och 30min crosstrainer, och sen av någon jävla anledning tröck jag 4500kcal den dagen, går jag upp i vikt då? Enormt tacksam för svar!!

    #1072777

    Är du tjock äter du fel, om inte så oroa dig inte. Se bara till att få i dig dina grönsaker ;)

    #1072927

    ej, är en hyfsat hårt tränande kille som är 177lång väger 75kg om det har någon berydelse, min fråga är iallafall: Om jag som igår körde 1h gym, 1mil jogging, 1h cykel och 30min crosstrainer, och sen av någon jävla anledning tröck jag 4500kcal den dagen, går jag upp i vikt då? Enormt tacksam för svar!!

    Om du tror att detta kan ge oss en överskådlig vbild över ditt liv, så gör det inte de. Om du är en lat och stillasittande männniska och sedan går och springer och tränar en gång så kan vi inte säga om du går upp i vikt. Om du däremot är en typ som springer marathon varje dag så kommer du förmodligen förbränna detta senare pga av din höga förbränning.Men om din fråga är om du förbränner 4000 kalorier på den träningen så har du förmodligen förbrännt det om man räknar in ditt bee så har du förmodligen inte så jätte mycket kalorier i överskott. Inte mycket kalorier i överskott = inge viktuppg.

    #1073133

    tycker inte du ska oroa dig bara du ligger i och fortsätter med träning så är det lugnt ;) bara du inte gör såhär varje dag

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.