bra mat lättlagat i husvagn.

Home Forums Kost och Näringslära bra mat lättlagat i husvagn.

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #66163
    #469172

    Hej alla glada. jag har gjort det igen, trännat så jag lesnat så kommit åter (periodare).

    Mitt problem som jag brottats med senaste året är just det MAT! Jobbade i norge tills i sommar sedan jobb på annan ort så jag bor nu i husvagn sedan september. Det har gjort jag ätit i jobbmatsalen var dag och ätit mackor eller annat onyttigt på kvällar. Räkna jag laga själv mat 8 ggr förra året annars ute,familj,vänner etc mest ute. Det resulterat jag gått upp en hel del.

    Nu efter jul så har jag bestämt mig åter igen ta tag i träning iaf gå ner i vikt. Har tyvärr bara litet frysfack och litet kyskåp och 2,5 mil till affären enkel väg. bor i en gammal vagn utan fläkt så laga mat blir oset kvar som man får bo i. så där har ni mitt problem jag vill ha hjälp ideér av er att fixa vardagen bättre, har ni tips på kalla allternativa snabba maträtter som kan hjälpa en gå ner i vikt? äter nu proteindrink med macka till frukost och omega 3,ett normal mål mat vid lunch (10:30-11:00) och så protein drink på kvällen. ibland middag när hungern eller suget är som störst. går till och från jobbet tot 4 km var dag minst från och med i måndags!

    Mottager all hjälp jag kan få!

    #469173

    Äh, bröd, mjölk och flingor is the shit.

    Träna inte så mycket om du tycker det är tråkigt.

    btw..

    Jag köpte en sandwichgrill på biltema för 99 kr, helt jävla optimal är den. Går varm dagligen!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.