En bra Diet

Home Forums Kost och Näringslära En bra Diet

  • This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #64952
    #452435

    Tjena skulle behöva lite hjälp var jag kan hitta en bra diet.

    Tänkte starta den 1 april det är främst för att kroppen ska få maximalt med allt den behöver för att växa som bäst. Och även snåla på onödigt fettet :)

    Hade varit jätte snällt om någon kunde visa en länk eller liknande

    #452436
    D_angelo wrote:
    Tjena skulle behöva lite hjälp var jag kan hitta en bra diet.

    Tänkte starta den 1 april det är främst för att kroppen ska få maximalt med allt den behöver för att växa som bäst. Och även snåla på onödigt fettet :)

    Hade varit jätte snällt om någon kunde visa en länk eller liknande

    [http://forum.body.se/showthread.php?t=22347]

    #452437
    Zoltan Szabo wrote:
    [http://forum.body.se/showthread.php?t=22347]

    Men jag vill inte deffa vill ha för maximal uppbyggning. Om det finns ett färdigt schema hur folk äter när dom går på diet.

    #452438

    Om ett sådant schema existerade skulle väl alla gå efter det? Vill du bygga eller bränna underhudsfett? Vill du bygga, ät mer. Vill du bränna, ät mindre och/eller kör cardio.

    / Calle

    #452439
    Calle Sirén wrote:
    Om ett sådant schema existerade skulle väl alla gå efter det? Vill du bygga eller bränna underhudsfett? Vill du bygga, ät mer. Vill du bränna, ät mindre och/eller kör cardio.

    / Calle

    Okej ser dock inte var i min text jag nämner bränna underhudsfett? Snåla på onödigt fett stog det :).

    #452440
    D_angelo wrote:
    Men jag vill inte deffa vill ha för maximal uppbyggning. Om det finns ett färdigt schema hur folk äter när dom går på diet.

    Oj läste fel! Sorry!

    Du ska ligga på en moderat kcalöverskott. 2-3 gram protein per kilo kroppsvikt. Inte snåla på fettet!!! Det är ytterst viktigt för att få i sig tillräckligt mängd fett. Inte minst för testosteronproduktionen.

    Krånga inte till det. Ät det du brukar och kanske modifiera proteinintaget. Vill du hitta recept? Kika in på matlagningstråden.

    Färdiga matscheman finns upplagda med på forumet. Det är bara att söka!

    #452441
    Zoltan Szabo wrote:
    Oj läste fel! Sorry!

    Du ska ligga på en moderat kcalöverskott. 2-3 gram protein per kilo kroppsvikt. Inte snåla på fettet!!! Det är ytterst viktigt för att få i sig tillräckligt mängd fett. Inte minst för testosteronproduktionen.

    Krånga inte till det. Ät det du brukar och kanske modifiera proteinintaget. Vill du hitta recept? Kika in på matlagningstråden.

    Färdiga matscheman finns upplagda med på forumet. Det är bara att söka!

    Okej tack:)

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.