Fråga ang min testosterone halt..

Home Forums Kost och Näringslära Fråga ang min testosterone halt..

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author
    Posts
  • #65787
    #459347

    Du har svaret i din post. Du är 16. :)

    #459348

    Du är som sagt 16 år. Du HAR hög halt av testo i kroppen.

    Angående dina könsproblem kan jag lugna dig genom att säga att min är liknande och jag är 19. No worries! :)

    MVH // Uno

    #459349

    Är du seriös? 14 cm är väl inte farligt? Min tjej har aldrig klagat! (15cm)

    Tror tyvärr inte du kan få det utskrivet, med tanke på att du är så ung.

    MVH // Uno

    #459350

    Tror med all säkerhet att du inte får något GH utskrivet bara för att du är 160cm över marken. Det krävs bra mycket mer för det, bland annat att du får bli lite äldre och följa utvecklingen först.

    #459351

    Kanske om du har samma längd vid 18-19 så kan du få det.

    14 slak? Hört talas om olika sorters erektion? Finns penisar som är små och växer vid erektion samtidigt som andra har stora och inte växer alls vid erektion.

    MVH // Uno

    #459352

    Har hört diskussioner om att få större Petter-Nicklas vid intag av Testo-Boosters (M Stak bla.), men skulle kunna tippa på att detta inte har med testosteronet att göra även om man kan tro det. Min har hållit samma läng (även vid erektion) i fyra år nu (15-19) och jag har höga halter av testosteron.

    (Inga hemligheter här inte ;))

    #459353
    Easter wrote:
    Nu blev jag inte direkt lugn utan mer ledsen..

    Hur fan ska jag kunna ha sex med en tjej? 14cm erigerat är inte direkt stort.. -.- Den kommer väl växa?

    Haha! Är du skön? Medellängden i Sverige ligger på ungefär 15 centimeter.
    Sen om din polare har samma utan stånd är väll skitsamma (dessutom behöver den inte bli mycket större för att den är erigerad)?
    Du är uppenbarligen oskuld. Det krävs mer än en lång monte-gordo-balle för att vara duktig på sex :emo-thumb

    #459354

    Det krävs skills! :)

    #459355
    Easter wrote:
    Alltså så har jag teleskopkuk :p ? Den växer ganska fint när jag blir upphetsad. Men vet ett till problem.. Direkt när jag ligger bredvid en tjej, eller kramar en som är halvt naken så åker den upp.. Varför? Alltså så lätt.. Ganska pinsamt.

    Lätt? Ganska naturligt att få stång när man ligger bredvid en halvt naken tjej.;)

    Jag fick stånd när jag höll min tjej i handen när vi gick på stan. Det kallas kärlek!

    #459356

    kul läsning:P
    mitt råd är att titta lite mindre på porr.
    kanske inte titta så mycket på dina polares pjäser heller för att undvika eventuella missförstånd:)

    #459357

    haha, pitten växer nog lite till ska du se. Annars kan du ju börja hänga vikter i den oxå, har du tur svara den lika bra som resten av din kropp.:emo-thumb

    Själv är jag trettio och har visserligen en något längre pitt än dig, men vet du vad, jag tror att du kommer klara dig bra i livet även om den ”bara” skulle bli c:a 15 cm;) Som tur är mäts inte framgång i cm!

    #459358

    Du har redan skämt ut dig innan när du avslöjades med att använda aas så varför ens fortsätta här?

    Ät gröt istället.

    #459359

    epic tråd :pop:

    #459360

    Har inte den här jävla snubben blivit bannad än? Disgrace

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.