Frukost variationer !!!

Home Forums Kost och Näringslära Frukost variationer !!!

  • This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Posts
  • #71551
    #563811

    Hej allihopa :)
    Jag är i ett stort behov av variation av min frukost, :helpme:
    och skriv inte havregrynsgröt, spyr nästan av att tänker på rätten.
    Men allt annat nyttigt näringsrikt och gott går bra.:D

    #563812
    Flessa wrote:
    ..

    Men du käkar fortfarande din kombination?;)

    Till trådskaparen : Ägg är min favorit, 4 st, kokta, hela.. Vill man ha mer så varför inte en frukt och en kesella!

    #563813

    äter du då kesellan direkt ur förpackningen utan några tillsatser ?

    #563814

    Blanda lite saft i, fina grejor ;)

    #563815

    Vad har du för favoritmat?

    #563816
    wanggi wrote:
    äter du då kesellan direkt ur förpackningen utan några tillsatser ?

    Antingen direkt eller det godaste alternativet – fun light(lime, citron). Öppna kesellan och häll på lite, inte för mkt.. då smakar det konstigt. Det är riktigt gott men jag gillar inte att hälla i mig en massa fun light.

    #563817

    Eddie Vedder vad är din favorit frukost da ?

    #563818
    wanggi wrote:
    Eddie Vedder vad är din favorit frukost da ?

    Idag käkade jag fyra kokta ägg och broccoli. Men min favoritfrukost vet jag inte. Jag kan inte säga vilken min favoritmat är direkt. Hursomhelst är ju den godaste frukosten samma sak som den godaste maten.

    Men det gäller ju inte mig, min favoritmat behöver ju inte vara din.

    #563819
    Eddie Vedder wrote:
    Idag käkade jag fyra kokta ägg och broccoli. Men min favoritfrukost vet jag inte. Jag kan inte säga vilken min favoritmat är direkt. Hursomhelst är ju den godaste frukosten samma sak som den godaste maten.

    o_O

    Vem är du som tagit antagit Eddies skepnad? Vi vill ha den riktige gröt-Eddie tillbaka!

    #563820

    Vitlöksbaguetter i ugnen
    Rostade mackor med smör, ost, skinka och tomat
    Varma mackor
    Musli
    Omelett, äggröra

    #563821

    Hamburgare med ost, är iaf min favoritfrukost!

    #563822
    mikaelj wrote:
    o_O

    Vem är du som tagit antagit Eddies skepnad? Vi vill ha den riktige gröt-Eddie tillbaka!

    Hehe, men inte det absolut godaste jag vet kanske. Mormors crépes med skaldjursstuvning och riven ost ligger högt på listan. Likaså blodpudding med lingonsylt, rejält kryddad köttfärsås med makaroner, ugnsbakade rotfrukter med strömming, tycker självklart om pizza och kebab m.m.

    Lite exempel på mat jag tycker är supergott, således även supergott till frukost givetvis.

    Gröt äter jag aldrig till frukost men väldigt ofta till lunch och/eller någon av mina middagar.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.