Storköp?

Home Forums Kost och Näringslära Storköp?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author
    Posts
  • #456525

    Som rubriken lyder sökes storköp av följande:
    Kvarg/Kesella
    Keso
    Blåbär
    Hallon

    Någon som vet var man kan köpa större[/b] förpackningar?

    Kanske någon har mera varor att tillägga så gör det :emo-thumb

    #65643
    #456526

    Kvarg/Keso kan du ofta be de större butikerna (Typ ICA Maxi) beställa in från Arla. Då får du 2 kg-förpackningar.

    #456527

    javisst :D
    Ska kolla med ICAMaxi o citygross här i stan. Annars som sagt självplock ;)

    #456528

    jag va upp till CityGross o frågade efter keso o kvarg men det fanns inte alls i stor pack sa kärringen. :/ hum ska fråga på ICA Maxi idag. :P

    #456529
    Scotty wrote:
    jag va upp till CityGross o frågade efter keso o kvarg men det fanns inte alls i stor pack sa kärringen. :/ hum ska fråga på ICA Maxi idag. :P

    Jag är nästan 100 på att dom har storpack keso på citygross här i norrköping.

    #456530
    Jocke_J wrote:
    Jag är nästan 100 på att dom har storpack keso på citygross här i norrköping.

    va faen, då ska ja ringa dit o fråga butiksansvarig istället. Tror Maxi har för ja frågade en för typ 2 år sedan o då skulle dom kunna ta hem om man ville. Men e osäker så ska åka dit idag :D

    #456531

    Finns 1.5 kg burkar med tonfisk på WILLY’s storköksavdelning för 80 kr om man vill ha det i vatten och 70 för olja.

    #456532

    City Gross har iaf blåbär och björnbär i storpack, 2,5kg per påse. Dock har jag bara sett dessa i den större av två butiker här nere i Helsingborg, den i Hyllinge som har frysdiskyta som en hel liten närbutik, så alla har dem inte som lagerstandard. Går säkert att be dem ta in om du är snäll.

    #456533
    Flessa wrote:
    Som jag nämnt i denna tråden redan så finns ju som sagt bland annat tonfisk, krossade tomater, burgare, smör, creme fraische och andra mejerivaror samt frysta bär i megapack på city gross, dock inte kvarg & keso, vilket nu verkar vara det mest eftertraktade här i tråden och på forumet.

    Håller med för mig är det de 2 varorna som är mest åtgång på av de som finns i stor pack :)

    Jakten på BIGSIZE kvarg & keso fortsätter ;)

    #456534

    ICA MAXI fixar hem storpack om du snackar med folket i mejeriet. Om det nu finns dvs, vet ej om storpack på keso och kvarg finns.

    #456535

    Gr8 ;) ska dit imorn så ska köpa en hink av var :) återkommer om de gick

    #456536

    javisst :D
    Ska kolla med dem imorn. de borde inte var anågra promlem med dom tycker jag :D

    #456537

    yes i will :) vore så soft om man fick tag i en hink. haha, skulle bli å se ut som keso o kvarg ;)

    #456538
    Flessa wrote:
    Vet dock inte om ICA MAXI har de inne på lager, men de borde ju kunna beställa in, i och med att de tillverkas menar jag.. :)

    Nej man håller inga storpack i lager, man får göra en beställning.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.