17 år och prova JW ?

Home Forums Kosttillskott 17 år och prova JW ?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 37 total)
  • Author
    Posts
  • #458693

    Det är såhär att nu har gymgrossisten fått in Jungle warfare, och de måste ju betyda att de inte är olagligt ? samma med MM sport de har också det.

    har läst längst upp att man inte får snacka om jw men de va ja för ca ett år sen det skrevs.

    ja är 17 år och vill testa JW för de sägs vara bra med läss i det.
    hade tänkt att köra en 90kapsels burk som då varar ca 2 månader så har jag uppehåll i 2 veckor var 4;e vecka altså ska bara klöra en burk nu.

    komentarer om de ?

    har läst Dr.Q`s redovisning angående detta och med den verkar de ju som om de finns steroider i det. men nu när gymgrossisten BÖRJAR sälja de börjar man ju undra…

    och om denna trådel låses, svara gerna inan ni låser den.

    #65742
    #458694

    Kör inte JW då du bara är 17år du sprutar tillräckligt med hormoner bara från puberteten.

    #458695

    hur ligger de till med bad ass mass då ? avd är skillnaden mellan dem?

    #458696

    Skulle inte kört bam heller håll dig till Kreatin,protein,en pwo om du vill ha en rolig produkt är de enda du behöver i den här åldern.

    #458697

    okej, vad rekomenderar du ? ja kör protein nu , ska ja köra kreatin ? , har tränat seriöst i ca 5 månader , är 170cm, och kör på 22kg hantlar i bröstpress x9reps. ja vill öka vikter :D ja vill upp te 30 till mitt nästa sommarlov, de är 1 år tills dess,

    gör kreatin att ja ökar i reps, och ev, kan öka ngt i vikter?

    #458698

    Kör på vanligt kreatin monohydrat. Cirka 5g varje dag. Skit i ’uppladdningsfasen’.
    Om någon vecka ska du se att både uthållighet och styrka kommer att öka markant.
    Med tanke på din träningserfarenhet kan man misstänka att du har en hel del att slipa på vad gällande teknik och nervsystemets adaption. Att nå 30kg är nog inga problem, det når du säkert om några månader (detta är upp till dig, givetvis).
    Kör på! :up:

    edit:
    malawiglenn hann före:D
    +1 på vad han skrev.

    #458699

    mgamhov: Läs den översta tråden om JW här på forumet så förstår du varför du inte ska ta det i din ålder.
    Jag rekommenderar dig att ösa på rejält med mat, ta protein efter träningen och ev använda någon EAA produkt. Är man 17 år behöver man absolut inte mer än så:)

    #458700

    Är det verkligen den gammla (bra) versionen dom säljer?
    Eller är det den nya (värdelösa) versionen?

    Är det rätt sort så känns det som att man ska bunkra upp rejält innan dom tar bort den.

    #458701
    wand wrote:
    Är det verkligen den gammla (bra) versionen dom säljer?
    Eller är det den nya (värdelösa) versionen?

    Är det rätt sort så känns det som att man ska bunkra upp rejält innan dom tar bort den.

    Nej, dom har ändrat nu. Det har aldrig funnits någon gammal eller ny verson heller, det finns JW och JW extreme. Du kan läsa om det i första tråden om JW här på forumet.

    #458702
    mgamhov wrote:
    Det är såhär att nu har gymgrossisten fått in Jungle warfare, och de måste ju betyda att de inte är olagligt ? samma med MM sport de har också det.

    har läst längst upp att man inte får snacka om jw men de va ja för ca ett år sen det skrevs.

    ja är 17 år och vill testa JW för de sägs vara bra med läss i det.
    hade tänkt att köra en 90kapsels burk som då varar ca 2 månader så har jag uppehåll i 2 veckor var 4;e vecka altså ska bara klöra en burk nu.

    komentarer om de ?

    har läst Dr.Q`s redovisning angående detta och med den verkar de ju som om de finns steroider i det. men nu när gymgrossisten BÖRJAR sälja de börjar man ju undra…

    och om denna trådel låses, svara gerna inan ni låser den.

    Som fler innan mig nämnt, du är för ung för att ens BEHÖVA nåt tillskott liknande JW.

    Om jag ska rekommendera något förutom mat kan det vara multivitamin, protein, kolhydratspulver samt kreatin.

    Lägg pengarna på detta iställer för hokuspokus. Äldre folk som en själv skulle döda för att få din naturliga produktion av hormoner, låt dessa göra sitt. Kör hårt och lycka till!

    #458703

    Jag tycker, generellt sätt, att man är ute på hal is om man funderar på gråzonspreparat
    som JW. Speciellt om man är mycket ung och precis börjat styrketräna.

    Jag pekar inte ut någon, vill heller inte döma, utan bara höja ett krokigt gammalt
    varningens finger till er alla unga som sitter i stugorna och funderar.

    #458704

    så här står det om jw extreme ”Jungle Warfare Extreme är ett tillåtet kosttillskott utan bieffekter. Produkten är givetvis fri från prohormoner och hormoner”
    så jag undrar vad som är så farligt med denna,pengarna i sjön antagligen.

    #458705
    liffan wrote:
    så här står det om jw extreme ”Jungle Warfare Extreme är ett tillåtet kosttillskott utan bieffekter. Produkten är givetvis fri från prohormoner och hormoner”
    så jag undrar vad som är så farligt med denna,pengarna i sjön antagligen.

    Den går inte att jämföra med ”vanliga” JW, men jag tror att det är mycket pengar du slänger i sjön på den produkten.
    Jag har inte hört något positivt om den iaf..

    #458706

    17år och vill prova en testobooster?
    Även om det nu inte rör sig om steroider som med den andra Jw så är det ju ändå inte värt det,om denna nu har någon påverkan på hormonerna så borde det ändå kunna bli bieffekter på ett ej färdig utvecklat hormon system.
    Vänta minst fem år.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 37 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.