- This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kosttillskott › 3 Phase Protein
tja tängte köpa 3 PHASE PROTEIN idag någon som vet om det är bra ?
så blandningen av 3 olika proteintyper som de skriver om är inget speciellt utan man klarar sig lika bra med sitt gamla vanliga prottepulver alltså?
Det blir ju lite tjockare konsistens eftersom det är kasein i och det blir långsammare utsöndring. En del gillar när det är lite mer tjockt men resultatmässigt så spelar det ingen större roll vilket du tar. Kör ett protein du gillar. Jag ska testa den så småningom men jag har en hel del protein kvar så jag kan inte säga om den är okej ännu. Eggprotein är ju kanon för laktosintoleranta men annars vet jag inte om det är någon större fördel i övrigt med just äggprotein. Har för mig att äggprotein också är långsammare protein. Jag testar det mesta så därför kommer jag testa det här också så småningom.
okej när jag läste om produkten stog de att man har protein till musklerna i 8 timmar är de kanon för muskel tillväxten eller låter de bara så
okej tack för att bra svar
Har provat choklad och jag tycker den är bra i smak och konsistens!:up:
finns det några recept på t.ex. choklad pudding med detta protein?
Beställt dehär nu! Hallon/Jordgubb-Smak !
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY