Anabolic caps

Home Forums Kosttillskott Anabolic caps

  • This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #60046
    #369517

    Hej
    Äter mestadels Whey-80 efter träningarna med ca en halv till en dl gainer pro i och kreatin varje morgon. Tänkte nu prova något liknande som anabolic caps och det verkar vara en enkel procedur då det inte är så viktigt med när och hur intaget görs.

    Är det någon mening att testa detta tycker ni eller är det bara lurendrejeri?

    Tacksam för svar!

    MVH Simon

    #369518

    Köpte sånna för några år sedan på en Life affär, som sagt det är ”bara” aminosyror, klart dom fungerar men inte i den mån att man märker någon skillnad direkt!

    #369519

    Okej! tack för svaren, avstår då från dessa

    #369520

    Vidrigt kosttillskott.. jag tog 2 sånna efter 10 minuter så bokstavligen bolmade det ut rök ur min näsa när jag andades ut ..Typ damm;)

    Smakade skit i hela munnen och jag vart riktigt rädd, de får vara hur bra som helst men hosta damm är det inte värt för!

    #369521

    Håller inte med övriga. BCAA är vad det egentligen är och mycket bra att ta innan passet och under. 1 tab/10 kg kroppsvikt fördelat innan och under träning.

    Om du väljer ett annat märke tex Olimps bcaa så får du mer för pengarna och en bättre produkt. I anabolic caps har du högre leucin fördelning vilket inte gör någon nytta om du inte över 65-70 år. Bcaa höjer proteinsyntesen mer än vassleprotein innan träning om man tar det på tom mage. Men att du kan rapa upp lite moln stämmer. :)Det blir bra skillnad att man har tagit det om du tar lite mer än vad det står på förpackningen. Varför ska man göra det? Det finns studier som stödjer det. Och det är inte farligt. Det är bara några av aminosyrorna som finns i protein men påverkar muskelutvecklingen. Mvh

    #369522
    Blobas wrote:
    Vidrigt kosttillskott.. jag tog 2 sånna efter 10 minuter så bokstavligen bolmade det ut rök ur min näsa när jag andades ut ..Typ damm;)

    Smakade skit i hela munnen och jag vart riktigt rädd, de får vara hur bra som helst men hosta damm är det inte värt för!

    :D😀

    Zoltan svarade bra, spelar ingen roll om det var vitlökspulver i den,hade varit samma sak. kör i tablett form istället för kappsel om det är så jobbigt

    #369523
    Henrik Lindh wrote:
    :D😀

    Zoltan svarade bra, spelar ingen roll om det var vitlökspulver i den,hade varit samma sak. kör i tablett form istället för kappsel om det är så jobbigt

    Jag jobbar i butik och det funkar inte att jag står där och ångar damm om dagarna:P

    Så ja jag får nog ta tablettform isåfall men nu står jag här med 2 burkar och ekonomisk som man är så skall de isf ätas upp först!

    Får väl ge dom en chans till.. Men 1 tab per 10 kilo kroppsvikt??? UNDER träning?? shit 6 tabletter under träning för mig :yikes: Kommer se bra lustigt ut där när amn tar i för kung å fosterland och så bolmar det ut rök ur käften på en :D

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.