Anabolic Halo, Leukic Hardcore, Cell-tech hardcore?

Home Forums Kosttillskott Anabolic Halo, Leukic Hardcore, Cell-tech hardcore?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • Author
    Posts
  • #549639

    Hello!

    Tänkte införskaffa lite grejjer inför hösten nu, först och främst gainer såklart, men jag är väldigt sugen på att pröva Anabolic Halo, Leukic Hardcore och Cell-tech hardcore. Jag vet att det är rätt dyrt men effekten kanske kompenserar för kostnaden? Någon som har erfarenhet av dessa preparat? Blir det kaka på kaka? Är det en bra kombination?

    Tack för svar!:)

    #70951
    #549640

    Körde för ett par år sen stacken Creakic+Gakic+Leukic Och den gav riktigt bra resultat, men 1800 per månad var ju inte riktigt billigt, så efter det har jag bara kört med Gakic och ibland Creakic

    #549641

    jag använder cell-tech hardcore just nu. den verkar bra och andra har sagt att jag det gett resultat, den är rätt god( dock är den lite för söt,sticks lite i halsen). ska köra den ett tag till sen får jag se om den verkligen hjälpt.:D det rekommenderas att man ska ta de minst 8 veckor för bra resultat dock.

    #549642

    Eller så köper du hem lite havremjöl och en kapselskapare. Låtsas att det är den kombinationen och du kommer växa mer.

    Placeebo ftw?

    #549643
    Dahlgren wrote:
    Eller så köper du hem lite havremjöl och en kapselskapare. Låtsas att det är den kombinationen och du kommer växa mer.

    Placeebo ftw?

    hahaha helt rätt! :D

    #549644
    Dahlgren wrote:
    Eller så köper du hem lite havremjöl och en kapselskapare. Låtsas att det är den kombinationen och du kommer växa mer.

    Placeebo ftw?

    Kreatin, Gakic och leucin är ju riktigt bra produkter för muskelbygge…dock finns det betydligt billigare snarlika produkter

    #549645
    loverius wrote:
    Kreatin, Gakic och leucin är ju riktigt bra produkter för muskelbygge…dock finns det betydligt billigare snarlika produkter

    Varför? Vad gör dessa och vad är det i dem som skapar en så enorm förbättring än med vanligt vassle/kasein, lite kreatin och vanlig mat?
    Om det nu skulle vara så bra som försäljarna säger så tror jag att alla träningskedjor kommer gå i konkurs.

    Jag förstår inte hur man kan se resultaten från. Anabolic halo är det största innehållet kolhydrater. Snack om uppåt 70%.
    Det är namnen som säljer, det är inte innehållet. I värsta fall litar man på företagets egna studier och tror att denna produkt gör dig så anabol trots att du käkar 500 kalorier mindre om dagen än du borde. Då bygger du massa och går ner i vikt. Titta namnen, Anabolic Halo. Det är väldigt likt ett samlingsnamn som man inte får använda på forumet. Hardcore, vem vill inte vara hardcore? En tuff förpackning, några utav företagets egna studier och piller som lyser rosa-rött. Visst måste man växa utav dom.

    Sen att det står i en ruta lite längre ner:
    ”For men only and dont use if you are 18 or under”
    En liten rad dragen ifrån halo. For men only, precis som det skulle påvärka kvinnor negativt och män positivt? Detta skapar också köparen ett sug, att känna att det måste ge någonting. Man sätter inte en könsgräns och en åldersgräns utan att man får 50 cm gunz inom ett par månader.
    Har jag fel?

    Du skrev leucin, kreatin och gakic. Åk till ullared, kreatinet kostar 59 spänn för 500 gram. Leucin får du i vilken EAA som helst.

    Lägg pengarna på kyckling i mängder. Det är gott, ingen åldersgräns, kan ätas utan bieffekter. Du får mer för pengarna.

    #549646
    Martin Löwgren wrote:
    Absolut inte. Det är en sockerblandning med lite kreatin och koffein även fast det marknadsförs som rena mirakelpreparaen.

    Tack Axon!

    #549647
    Heyadamo wrote:
    Hello!

    Tänkte införskaffa lite grejjer inför hösten nu, först och främst gainer såklart, men jag är väldigt sugen på att pröva Anabolic Halo, Leukic Hardcore och Cell-tech hardcore. Jag vet att det är rätt dyrt men effekten kanske kompenserar för kostnaden? Någon som har erfarenhet av dessa preparat? Blir det kaka på kaka? Är det en bra kombination?

    Tack för svar!:)

    Okej, jag har jobbat i butik och sålt dessa och här kommer lite vad jag och fd kunder tycker.

    Anabolic Halo: mycket socker, gott efter träning och ska ”kyla” ner musklerna,har jag gått på ett tag utan något resultat utöver det vanliga,dyrt. billigare med rena kolhydrater.
    Över lag sätter jag ett minus på denna.

    Leukic: är rent leucin är absolut bra men det kan du få bra mycket billigare. annars inget fel på det.
    minus över lag men plus för leucin

    Cell-tech: jag själv gick på denna under 12-14v.svarar bra med styrkan,gick upp lite i vikt men i vatten dock, men klart starkare, alla kunder var nöjda och den var nästan alltid slutsåld. ett minus är att det är mycket socker i den men tycker absolut av dessa prylar att cell-tech är bra och värd att prova, har även funnits på marknaden bra länge.svarar mycket bättre än vanlig kreatin mono.
    Plus:up:

    Har tränat under 9år så kan med ärlighet känna efter i kroppen om jag får någon form av resulat av att ”möblera” om

    tycker cell-tech annars tycker jag du kör lite efter dom andras råd. köp det inte för märket/reklamen, finns en annledning att dom har världens bästa byggare med på reklamen;)

    #549648

    Håller faktiskt där med Henke angående Celltech hardcore…
    Innehåller en hel del socker, men jag måste säga att det var en av dom bästa kreatin som jag testat. Varför? – Jo för att jag verkligen ökade i både i vikt och styrkan, kände att jag blev starkare och starkare för varje trän. pass !!!
    Jag rekommenderar starkt Cell tech till alla, värt att prova.
    TIPS ! – köp istället NO EXPLODE ( innan träning) och drick celltech (efter träning)…:emo-thumb

    #549649
    Henrik Lindh wrote:
    Okej, jag har jobbat i butik och sålt dessa och här kommer lite vad jag och fd kunder tycker.

    tycker cell-tech annars tycker jag du kör lite efter dom andras råd. köp det inte för märket/reklamen, finns en annledning att dom har världens bästa byggare med på reklamen;)

    Japp, för att dom tjänar mycket pengar på sina produkter.

    #549650

    Riktigt bra produkter, högt kvalite framför allt.

    Ett minus går till priset, det blir ganska mycket pengar, men det sparar man in av att dra ner på krogbesöken.

    #549651
    Henrik Lindh wrote:
    Okej, jag har jobbat i butik och sålt dessa och här kommer lite vad jag och fd kunder tycker.

    Anabolic Halo: mycket socker, gott efter träning och ska ”kyla” ner musklerna,har jag gått på ett tag utan något resultat utöver det vanliga,dyrt. billigare med rena kolhydrater.
    Över lag sätter jag ett minus på denna.

    Leukic: är rent leucin är absolut bra men det kan du få bra mycket billigare. annars inget fel på det.
    minus över lag men plus för leucin

    Cell-tech: jag själv gick på denna under 12-14v.svarar bra med styrkan,gick upp lite i vikt men i vatten dock, men klart starkare, alla kunder var nöjda och den var nästan alltid slutsåld. ett minus är att det är mycket socker i den men tycker absolut av dessa prylar att cell-tech är bra och värd att prova, har även funnits på marknaden bra länge.svarar mycket bättre än vanlig kreatin mono.
    Plus:up:

    Har tränat under 9år så kan med ärlighet känna efter i kroppen om jag får någon form av resulat av att ”möblera” om

    tycker cell-tech annars tycker jag du kör lite efter dom andras råd. köp det inte för märket/reklamen, finns en annledning att dom har världens bästa byggare med på reklamen;)

    Okej! Tack för tips och råd :) Ska leta runt lite till :emo-thumb

    #549652
    sencii wrote:
    Håller faktiskt där med Henke angående Celltech hardcore…
    Innehåller en hel del socker, men jag måste säga att det var en av dom bästa kreatin som jag testat. Varför? – Jo för att jag verkligen ökade i både i vikt och styrkan, kände att jag blev starkare och starkare för varje trän. pass !!!
    Jag rekommenderar starkt Cell tech till alla, värt att prova.

    Det har alltid varit kommit många bra recensioner på Celltech genom åren.
    Kunder som kommer in och säger att de verkligen blev starkare osv.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.