Animal M-Stack

Home Forums Kosttillskott Animal M-Stack

  • This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Posts
  • #70692
    #546016

    Tjena!

    Eftersom jag har lite dålig koll på vad de olika sakerna M-Stack innehåller är för något, tänkte jag bara höra om det är nån som har lite bättre koll och vet om något i innehållet klassas som doping?

    #546017

    Det klassas inte som doping iaf;!

    #546018

    okej, helt säker?

    #546019
    jonnte_ wrote:
    okej, helt säker?

    varför skulle det klassas som doping? Går det att köpa på gymgrossisten eller andra tillskottsbutiker är det troligtvis inget som klassas som doping…

    #546020

    bara för att dom säljer det på tex gymgrossisten så behöver det inte innebära att produkten inte innehåller något som kan visa positivt i ett dopingtest. Jungle warefare såldes länge, (säljs fortfarande), på vissa ”lagliga” sidor, och det är klassat som doping.

    #546021

    nee ska väl inte tävla, mer mitt samvete som säger till mej att hålla mej till hederliga saker;)

    #546022

    Kör på, inge farligt :)

    #546023
    jonnte_ wrote:
    Tjena!

    Eftersom jag har lite dålig koll på vad de olika sakerna M-Stack innehåller är för något, tänkte jag bara höra om det är nån som har lite bättre koll och vet om något i innehållet klassas som doping?

    Animal M-Stack här helt ok..:emo-thumb

    #546024

    men, det är en viss skillnad på proteinpulver och prestationsprodukter, I detta fallet så är det ju Testo Produkt)

    #546025
    otursmannen wrote:
    men, det är en viss skillnad på proteinpulver och prestationsprodukter, I detta fallet så är det ju Testo Produkt)

    Jag vill inte vara petig, men M-Stack markandsförs inte som en testobooster den har ingen större inverkan på det naturella testosteronet.

    Du blandar förmodligen ihop den med Stack..inte lätt att skilja dem namnen är ju slående lika…

    #546026

    Finns det någon vetenskaplig studie som visar att innehållet i M-Stak ska öka proteinsyntesen och därmed bidra till bättre upptag av proteiner till musklerna,
    Vad isåfall i M-Stak ”FUNKAR” och bidrar till ökad styrka/muskelvolym

    Isåfall borde ju EAA + M-Stak vara kanon att kombinera? om M-Stak ska bidra till ökad proteinsyntes och upptag av viktiga ämnen till musklerna. eller är jag helt ute och cyklar?:

    #546027
    LuvaN wrote:
    Finns det någon vetenskaplig studie som visar att innehållet i M-Stak ska öka proteinsyntesen och därmed bidra till bättre upptag av proteiner till musklerna,
    Vad isåfall i M-Stak ”FUNKAR” och bidrar till ökad styrka/muskelvolym

    Isåfall borde ju EAA + M-Stak vara kanon att kombinera? om M-Stak ska bidra till ökad proteinsyntes och upptag av viktiga ämnen till musklerna. eller är jag helt ute och cyklar?:

    M-Stak har ganska många nöjda användare.
    Den går bra att kombinera med EAA.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.