Animal M Stak !

Home Forums Kosttillskott Animal M Stak !

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • Author
    Posts
  • #547242

    Tjenare, jag tänkte kolla upp fall Animal M Stak, verkligen är så farligt som det beskrivs på vissa hemsidor, eftersom jag är 17år, kan det påverka mig på något dåligt sätt, isåfall vad.

    Och sen fall någon har testat det, och fall det funkar bra, och fall man kan ta det med någon slags av ”Fettförbränning”.

    Vore tacksam för svar !

    Mvh Max !

    #70782
    #547243
    malawiglenn wrote:
    Du bör hålla dig undan från dessa lite mera ”exotiska” produkter tills du har blivit lite äldre.

    ”VARNING: Inte för användning av personer under 18 år. Får inte heller användas under graviditet eller amning. Rådgör med en läkare innan du börjar använda produkten.”

    Det finns anledningar till att produkter har sånna här etiketter, det är inte bara för att jävlas med kidsen direkt…

    Sant, men tack !

    #547244
    malawiglenn wrote:
    Du bör hålla dig undan från dessa lite mera ”exotiska” produkter tills du har blivit lite äldre.

    ”VARNING: Inte för användning av personer under 18 år. Får inte heller användas under graviditet eller amning. Rådgör med en läkare innan du börjar använda produkten.”

    Det finns anledningar till att produkter har sånna här etiketter, det är inte bara för att jävlas med kidsen direkt…

    Står så på proinpulver med bör inte det heller då intas av oss under 18? :)

    Anledningen till varför inte så många Tonåringar bör äta ”lagliga testosteronhöjande tillskott är för att det har en väldigt minimal verkan om det ens ger någon verkan på oss.

    Så vitt jag vet så finns det inga risker med att äta Lagliga Testo Höjande ? det triggar ju igång produktion till det som kroppen kan producera på egen hand

    #547245
    malawiglenn wrote:
    Jag har ALDRIG sett det på proteinpulverburkar :|

    Men det ligger självklart mycket i det du säger med, testohöjjande tillskott av denna klena kaliber är totalt verkningslös för växande tonåringar hehe.

    Till trådskaparen: Spar pengarna tills du blir äldre

    Haha, okej (:

    #547246

    M stack är inte testosteronhöjande.
    Är du väldigt seriös med träning och kost så pröva M stack även om du är ung, om du gärna vill och får för din målsman.

    #547247
    MaxAndersson wrote:
    Tjenare, jag tänkte kolla upp fall Animal M Stak, verkligen är så farligt som det beskrivs på vissa hemsidor, eftersom jag är 17år, kan det påverka mig på något dåligt sätt, isåfall vad.

    Och sen fall någon har testat det, och fall det funkar bra, och fall man kan ta det med någon slags av ”Fettförbränning”.

    Vore tacksam för svar !

    Mvh Max !

    malawiglenn wrote:
    Du bör hålla dig undan från dessa lite mera ”exotiska” produkter tills du har blivit lite äldre.

    ”VARNING: Inte för användning av personer under 18 år. Får inte heller användas under graviditet eller amning. Rådgör med en läkare innan du börjar använda produkten.”

    Det finns anledningar till att produkter har sånna här etiketter, det är inte bara för att jävlas med kidsen direkt…

    Det finns absolut inget farligt eller skadligt i M-stak. Dessutom inget som förstör dina hormoner. Du kommer få skönt tryck och mycket stor hunger och därför är den kanon för muskelbygge…Dessutom full med adaptogener och om du behöver fettförbrännande röd tabbe

    #547248

    Låter motsägelsefullt med ett tillskott som ger ökad hunger, och dessutom innehåller fetttförbrännade tabletter..

    #547249

    Är kombinationen M-stak och Animal-Pump att jämföra med kombinationen No-xplode och Cellmass?
    Är M-stack och Pump en bra idé att kombinera om man nu vill lägga ut de pengarna?

    #547250

    M stack och Pump är bra att kombinera, ta båda före träningen.
    Båda paketen innehåller röda piller, ta bort ett rött piller annars riskerar du att bli för stimmad och illamående.

    No Xpload är ganska likvärdig med Animal Pump eftersom de ligger under kategorin pre workouts. Men M stack och Cellmass är två helt olika produkter.

    #547251
    loverius wrote:
    Det finns absolut inget farligt eller skadligt i M-stak. Dessutom inget som förstör dina hormoner. Du kommer få skönt tryck och mycket stor hunger och därför är den kanon för muskelbygge…Dessutom full med adaptogener och om du behöver fettförbrännande röd tabbe

    Okej, vad sa du om fettförbrännande? Ligger det i Animal M Stak?
    Tack

    patriknn wrote:
    Låter motsägelsefullt med ett tillskott som ger ökad hunger, och dessutom innehåller fetttförbrännade tabletter..

    Innerhåller Animal M Stak Fettförbrännande?
    Tack

    Richard Wagner wrote:
    Är kombinationen M-stak och Animal-Pump att jämföra med kombinationen No-xplode och Cellmass?
    Är M-stack och Pump en bra idé att kombinera om man nu vill lägga ut de pengarna?

    Så Animal M Stak innerhåller fettförbrännande? Och Animal Pump ger pumpet? :D

    Stort Tack !

    #547252
    fenyletylamin wrote:
    M stack och Pump är bra att kombinera, ta båda före träningen.
    Båda paketen innehåller röda piller, ta bort ett rött piller annars riskerar du att bli för stimmad och illamående.

    No Xpload är ganska likvärdig med Animal Pump eftersom de ligger under kategorin pre workouts. Men M stack och Cellmass är två helt olika produkter.

    Okej, Så Animal M-Stak är tabletter, även Animal Pump också då?
    Och vet du något bra tips på dosering till mig? Och hur länge håller dom här packeten, är det för 1 vecka, eller håller det tills hela månaden ut, så man hinner köpa mera nästa månad fall det nu funkar bra? (:

    Stort Tack !;)

    #547253
    patriknn wrote:
    Låter motsägelsefullt med ett tillskott som ger ökad hunger, och dessutom innehåller fetttförbrännade tabletter..

    Fördelaktigt för att bygga fettfri massa.

    #547254
    loverius wrote:
    Fördelaktigt för att bygga fettfri massa.

    Aha!!
    Så om jag först tar ett tillskott som ger ökad hunger, och därmed kanske äter ett par hundra kcal mer, samtidigt som jag tar ett CNS-stimulerande tillskott som kanske ökar utsöndring av adrenalin, mm, och kaaanske ökar min viloförbrukning något, så kommer jag alltså att bygga mer fettfri massa?!
    Det är alltså det här tillskottet som alla aspirerande bodybuilders söker efter då?

    #547255
    MaxAndersson wrote:
    Okej, Så Animal M-Stak är tabletter, även Animal Pump också då?
    Och vet du något bra tips på dosering till mig? Och hur länge håller dom här packeten, är det för 1 vecka, eller håller det tills hela månaden ut, så man hinner köpa mera nästa månad fall det nu funkar bra? (:

    Stort Tack !;)

    M stack tar du i 21 dagar. Cirka 1 timme före träningen
    Animal Pump kan du ta innan varje träningspass cirka 45 minuter innan träningen. 30 träningar håller den.

    Ta något annat kreatin på träningsfria dagar om du vill spara pengar

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.