ANIMAL M Stak, BSN No Xplode och ALRI Jungle Warfare

Home Forums Kosttillskott ANIMAL M Stak, BSN No Xplode och ALRI Jungle Warfare

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Posts
  • #71822
    #567718

    Va ett jävla tag sen jag använde mig utan något kosttillskot utöver vanligt protein och vitaminer.

    Är inte allt för på läst om saker och ting men funderar på att testa BSN No Xplode, antar att det är en modern variant av kreatin med massa transportörer m.m. blandat med någon form av upp piggande.

    Sen tänkte jag kombinera detta med ANIMAL M Stak, som jag förstått är det någon form utav vitaminer med massa enzymer och något för proteinsyntesen? Kan jag kombinera M Stak med No Xplode, kan jag även isåfall kombinera M Stak med C Vitamins brustablett, fiskleverolja och en vanlig multivitamin tablett?

    Så tanken är att använda BSN No Xplode, ANIMAL M Stak, C Vitamin brustablett, Fiskleverolja och en vanlig multivitamin tablett.

    Antar att detta räcker men skulle det gå att krydda ovan nämda koncept med ALRI Jungle Warfare eller blir det alldeles för mycket???

    MVH /John

    #567719

    Det du beskriver låter mer som Animal Pak. När du tar Animal Pak lär du knappast behöva komplettera med ytterligare vitaminer.

    #567720
    Glenn Landfill wrote:
    Det du beskriver låter mer som Animal Pak. När du tar Animal Pak lär du knappast behöva komplettera med ytteliggare vitaminer.

    Ne menar faktiskt M Stak men har inte läst allt för noga, men såg att vanliga Pak var ett komplett multivitamins paket

    #567721
    Johne wrote:
    Va ett jävla tag sen jag använde mig utan något kosttillskot utöver vanligt protein och vitaminer.

    Är inte allt för på läst om saker och ting men funderar på att testa BSN No Xplode, antar att det är en modern variant av kreatin med massa transportörer m.m. blandat med någon form av upp piggande.

    Sen tänkte jag kombinera detta med ANIMAL M Stak, som jag förstått är det någon form utav vitaminer med massa enzymer och något för proteinsyntesen? Kan jag kombinera M Stak med No Xplode, kan jag även isåfall kombinera M Stak med C Vitamins brustablett, fiskleverolja och en vanlig multivitamin tablett?

    Så tanken är att använda BSN No Xplode, ANIMAL M Stak, C Vitamin brustablett, Fiskleverolja och en vanlig multivitamin tablett.

    Antar att detta räcker men skulle det gå att krydda ovan nämda koncept med ALRI Jungle Warfare eller blir det alldeles för mycket???

    MVH /John

    Alla dessa produkter går utmärkt att kombinera..

    En detalj du måste förmodligen ta bort det röda pilret i Animal M-Stack.

    No Explode innehåller stim koffein mm, vilket även det röda pilret i M-Stack gör.

    Det finns dock 8st andra roliga piller i M-stack som går bra att kombinera.

    #567722

    är lite som en brud som provar kläder som vill ha det snyggaste, försökte sätta ihop en riktigt bra kombination är det de bästa?

    finns det någon som har några åsikter vad som ej passar eller vad som kan matchas bättre?

    #567723
    Johne wrote:
    är lite som en brud som provar kläder som vill ha det snyggaste, försökte sätta ihop en riktigt bra kombination är det de bästa?

    finns det någon som har några åsikter vad som ej passar eller vad som kan matchas bättre?

    Byt ut NO-Explode till Body Science Viper-X eller VPX Shotgun.

    #567724
    Johne wrote:
    är lite som en brud som provar kläder som vill ha det snyggaste, försökte sätta ihop en riktigt bra kombination är det de bästa?

    finns det någon som har några åsikter vad som ej passar eller vad som kan matchas bättre?

    Testa ViperX eller Fullblown Extrem istället för NO-Xplode. Dessa är riktigt bra produkter.:up:

    #567725

    Gaspari Superpump IS THE SHIT :emo-thumb sen när jag ibland kör med plasmajet ibland så har jag upplevt en sån sjukt pump som står sig,tränar inte utan min superpump nu i alla fall. M-stack är en bra produkt med8)

    #567726
    Olle Sparringsjö wrote:
    Byt ut NO-Explode till Body Science Viper-X eller VPX Shotgun.

    Body Science Viper-X – KOMMER INTE I NÄRHETEN AV NO- EXPLODE !
    fattar inte att folk tror att den är bra… men men..

    #567727
    sencii wrote:
    Body Science Viper-X – KOMMER INTE I NÄRHETEN AV NO- EXPLODE !
    fattar inte att folk tror att den är bra… men men..

    Du vet att BSN är stämda för att det inte innehåller deras patent på deras ”egna” creatin!
    Efter du har läst detta så kanske du ändrar uppfattning om företaget. Sedan om du gillar deras produkter är det ju självklart upp till dig.
    Kopierade från det jag lade upp på OBs forum.

    Om ni orkar läs hela. Om inte kan jag väl nämna att de har sålt ett kreatin i sina produkter som inte ens finns i verkligheten!.
    Har själv aldrig gillat deras produkter framför allt deras NO och kreatinprodukter, nu förstår jag varför.

    ROBINSON, CALCAGNIE & ROBINSON
    CALL, JENSEN & FERRELL

    NOVEMBER 13th, 2008
    FOR IMMEDIATE RELEASE

    Contact: Mark Robinson, Esq. 949.720-1288 [mailto:beachlawyer51@hotmail.com]
    Scott Ferrell, Esq. 949.717.3000 [mailto:sferrell@calljensen.com]
    James Hardin, Esq. 949.717.3000 [mailto:jhardin@calljensen.com]

    COURT CERTIFIES CLASS ACTION AGAINST SUPPLEMENT MAKER BSN
    Company Accused of Massive Fraud In False Advertising Lawsuit
    Orange County, California ¨C A California Federal Judge has certified a nationwide and statewide class action against supplement maker Bio-Engineered Supplements & Nutrition, Inc. (¡°BSN¡±). The lawsuit alleges that BSN sold tens of thousands of bottles of its products Cellmass, Nitrix, and N.O.-Explode based upon false labels and false advertising. Specifically, the suit alleges that BSN falsely claims that its products contain a new form of creatine called ¡°Creatine Ethyl Ester Malate¡±, or ¡°CEM3.¡± The suit claims that not only did BSN¡¯s products not contain CEM3, but that CEM3 does not exist and is impossible to manufacture.
    In certifying the class, U.S. District Judge James V. Selna concluded that the plaintiffs had ¡°provided sufficient evidence to demonstrate that they may be able to prove the false representations at trial.¡± The Court further concluded that the evidence presented by the Plaintiffs show ¡°evidence of a wide-spread advertising campaign which claims that CEM3 is a superior form of creatine¡± and that the same evidence ¡°tends to indicate that the representations were made.¡± Finally, the Court ruled that ¡°Rivera has provided sufficient evidence that the products did not contain CEM3¡± and that BSN improperly engaged in an ¡°underlying scheme of promoting CEM3 as a superior form of creatine¡± to allow the case to proceed to trial as a class action.
    The Court certified a class of both California consumers and nationwide consumers. The Court defined the ¡°nationwide fraud class¡± to include ¡°All persons residing in the United States who, from November 6th 2003 to the date of certification, purchased any BSN product labeled as containing Creatine Ethyl Ester Malate¡± or ¡°CEM3¡±, including but not limited to ¡°Cellmass¡±, ¡°Nitrix¡±, and N.O.-Xplode¡± products.¡± The class is believed to include over 100,000 members nationwide, and the Court further noted that plaintiffs claim that ¡°the plaintiffs each lost $50 or more¡± as a result of the alleged fraud.
    Finally, the Court appointed the law firms of Robinson, Calcagnie & Robinson ([www.orangecountylaw.com]) and Call, Jensen & Ferrell ([www.calljensen.com]) as counsel for the class. Collectively, the two firms have obtained verdicts and settlements of several billion dollars in recent years.
    ¡°I am sure the members of this newly certified class will appreciate Judge Selna’s ruling. We still have a lot of work to do, but we are looking forward to proceeding to trial on behalf of the many consumers in the class who have been damaged¡±, stated class counsel Mark. Robinson. ¡°We¡¯re obviously quite pleased with the Court¡¯s decision¡±, added class counsel Scott J. Ferrell. ¡°BSN perpetrated a massive fraud on unwary consumers. By far, the most important aspect of the ruling is the ability to enjoin BSN from making these fraudulent claims. We also look forward to promptly notifying the class members and getting this case in front of a jury as soon as possible. Classwide damages could easily exceed $100 million.¡±
    # # #
    For more information about the Rivera lawsuit or to schedule an interview with class counsel, please call Denise Reigel at 949.717.3000 or e-mail her at [mailto:dreigel@calljensen.com].
    Attachment: Order Granting Class Certification

    Hela texten, bakrund och åtalet finns på:
    [http://supplementpol.proboards59.com…cgi?board=news]

    #567728
    sencii wrote:
    Body Science Viper-X – KOMMER INTE I NÄRHETEN AV NO- EXPLODE !
    fattar inte att folk tror att den är bra… men men..

    vad är bättre med NO Explode?

    Viper-x innehåller kanske inte lika många ingredienser som NO Explode, NO är ju fullproppad med stims, vilket jag gissar på får dig att känna och säga så.

    Viper-X är dock så mycket mer potent och har en riktigt bra synergisk sammansättning av de viktigaste ämnena för bra muskeltillväxt. Dessutom är den överlägset godare och billigare. :P

    #567729
    Johne wrote:
    Va ett jävla tag sen jag använde mig utan något kosttillskot utöver vanligt protein och vitaminer.

    Är inte allt för på läst om saker och ting men funderar på att testa BSN No Xplode, antar att det är en modern variant av kreatin med massa transportörer m.m. blandat med någon form av upp piggande.

    Sen tänkte jag kombinera detta med ANIMAL M Stak, som jag förstått är det någon form utav vitaminer med massa enzymer och något för proteinsyntesen? Kan jag kombinera M Stak med No Xplode, kan jag även isåfall kombinera M Stak med C Vitamins brustablett, fiskleverolja och en vanlig multivitamin tablett?

    Så tanken är att använda BSN No Xplode, ANIMAL M Stak, C Vitamin brustablett, Fiskleverolja och en vanlig multivitamin tablett.

    Antar att detta räcker men skulle det gå att krydda ovan nämda koncept med ALRI Jungle Warfare eller blir det alldeles för mycket???

    MVH /John

    Rätt imponerande att du tävlar i AF, utan att använda så mycket tillskott.

    #567730
    sencii wrote:
    Body Science Viper-X – KOMMER INTE I NÄRHETEN AV NO- EXPLODE !
    fattar inte att folk tror att den är bra… men men..

    Finns inget som ROCKAR SOM VIPER-X :buttrock:
    End of story! :P

    #567731
    loverius wrote:
    Rätt imponerande att du tävlar i AF, utan att använda så mycket tillskott.

    Tävlar och tävlar… har ställt upp i AF SM 2006 så det är ju drygt 2,5 år sen nu. Sedan dess har jag bara ätit mat, vitamin och protein drinkar. Så man är inte alls insatt nu försökte läsa ikapp lite eftersom det är på tiden att köra nått igen.
    Inför AF SM så körde jag KCG 2 och har för mig att det funkade rätt fint.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.