använda Animal M stark när man är 17år ?

Home Forums Kosttillskott använda Animal M stark när man är 17år ?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • Author
    Posts
  • #540278

    tjena, är 17 år och tänkte köpa animal m stark. snackat lite med dom som säljer det och dom säger att jag ska vänta med att köpa de tills ja blir lite äldre. jag undrar om någon i 17års åldern här har testat de? eller nån annan som har användt prudukten som kan berätta lite. :) Mhv johan

    #70470
    #540279

    spara slantarna säger jag.

    #540280
    Sammy wrote:
    spara slantarna säger jag.

    testat de ?

    #540281

    har jobbat på kosttillskottbutik förut, många var toknöjda över den så har du råd så varför inte, men den ”missen” många gör är att dom ”testar” en burk, får inget resultat och skiter i det…räkna med att du får köpa 2-3 burkar före resultatet kommer,styrkan har många upplevt efter 4-6veckor

    #540282
    Henrik Lindh wrote:
    har jobbat på kosttillskottbutik förut, många var toknöjda över den så har du råd så varför inte, men den ”missen” många gör är att dom ”testar” en burk, får inget resultat och skiter i det…räkna med att du får köpa 2-3 burkar före resultatet kommer,styrkan har många upplevt efter 4-6veckor

    okeej :D men hur är de med åldern då? för tidigt och börja med det när ja är 17 ?=) vet du vilka biverkingar de kan ge ? :what:

    #540283
    J.v.K wrote:
    står det inte rekommendationer på produkten?

    nej står inget :/ vet du nått ? =)

    #540284
    J.v.K wrote:
    VARNING:
    Inte för användning av personer under 18 år. Får inte heller användas under graviditet eller amning. Rådgör med en läkare innan du börjar använda produkten.

    från gymgrossisten

    jahaja :( fan undra varför det är 18 år på de då ? :|

    #540285
    malawiglenn wrote:
    tillverkaren vill inte råka i trubbel UTIFALL att något skulle hända, är en del ganska kraftiga stims i den

    kraftiga stims ? :S

    #540286

    ja är 17 år, testade de i höstas. funkade bra tyckte jag, och jag märkte inte av några biverkningar alls . tror inte det är nån större fara.

    #540287
    Mattknatt wrote:
    ja är 17 år, testade de i höstas. funkade bra tyckte jag, och jag märkte inte av några biverkningar alls . tror inte det är nån större fara.

    ah okej :D gav det bra restultat ? tack för svaret =) :D😀

    #540288

    ja de gjorde de allt, men det är nog som Henrik säger att du ska nog köra fler än 1 burk för att få bäst effekt. Själv hade jag inte råd med mer än en :( :P

    #540289

    Bara lånar tråden en sväng jag.. Är det rekommenderat uppehåll på mstaken? 21 dagars sen vila eller ska man köra direkt med nästa burk? Min är nämligen slut om 3 dagar…

    #540290
    malawiglenn wrote:
    bör väl vara samma rek. som för andra PWO’s

    Mm tycker det bör vara så, ja vi kör på

    #540291
    holmberg87 wrote:
    Bara lånar tråden en sväng jag.. Är det rekommenderat uppehåll på mstaken? 21 dagars sen vila eller ska man köra direkt med nästa burk? Min är nämligen slut om 3 dagar…

    ”Cycle product for maximum results: Three weeks on, one week off. Repeat as desired.” Står det på burken. Min är slut om 4 dagar :(

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.